beantwoord

Klacht beëindiging abonnement

• 2 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 376 keer bekeken

Hallo Telfort

Ik wil graag een klacht indienen, gezien het feit dat ik al dagen bezig ben en soms wel 45 min aan de telefoon moet wachten met we komen zo bij U terug en vervolgens ik opnieuw moet bellen. Ik heb donderdag 26 juli j.l een betaling gedaan vanwege een achterstand (mijn eigen fout) dus betaald etc...en gelijk gebeld om het door te geven.want had het nl. handmatig overgemaakt. Collega zou er een melding van maken en gezegd dat ik dinsdag 31 juli moest terugbellen voor een heraansluiting ik was al afgesloten. En vrijdag 27 juli een mail binnen gekregen dat ik binnen 3 dagen moest betalen dat anders mijn abbonement werd beeindigd. Met de gedachten dat ik al betaald had en het doorgegeven zou worden had ik gedacht dat het goed zou komen.Maar niets bleek minder waar.Na 2 dagen heen en weer gebel en steeds te horen krijgen vsn U wordt binnen twee uur aangesloten maar ik wacht nu al 3 dagen.dus weer teruggebeld en steeds minder vriendelijke gedrag van de debiteuren afdeling blijkt mijn abbonement gewoon is beeindigd. Terwijl er steeds beloftes werden gemaakt dat het steeds goed kwam en ja mijn collega had dat niet mogen zeggen ( hoe dan?!?) Ik weet het ook niet meer, handen worden gewoon boven hun hoofden gehouden en wat doe je als klant NIKS!!!
icon

Beste antwoord door Sylvan777 15 augustus 2018, 09:13

Hallo Telfort Forum,

Ik ben sinds gisteren 14-08-18 weer aangesloten.
En contact gehad met Telfort klantrelaties, en het e.e.a. doorbesproken.
Maar iedergeval hartelijk dank dat jullie het hebben opgepakt. Ik ben er heel erg blij om.
Bedankt!!!!

Sylvan
Bekijk reactie

8 reacties

Hier worden klachten behandeld naar binnenkomst, de oudste eerst.

Staat je telefoonnummer of klantnummer in je profiel, dus niet op dit Forum?
Dan weet webcere wie je bent en om welke aansluiting het gaat.
Dan kunnen zij je ook eerder helpen.
Zij gaan dan hun uiterste best doen.

Je hebt ook andere mogelijkheden voor contact.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Je kunt ook een Chat beginnen, dan krijg je direct antwoord.
De chat kan je opslaan en als PDF naar je mail verzenden.

Kom er dan niet uit, zijn dit de klachtmogelijkheden.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact/klacht-indienen.htm
Reputatie 5
Badge +4
Hi Sylvan, welkom op het forum. Om eerlijk te zijn, geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zover ik kan zien had je een afspraak staan om later te betalen. Ik heb dit naar de juiste mensen doorgezet, is dus nog even afwachten. Ik blijf dit in de gaten houden en hou je op de hoogte. Voor nu mijn oprechte excuses, ik ga mijn best voor je doen.
Hallo Telfort Forum,

Ik ben sinds gisteren 14-08-18 weer aangesloten.
En contact gehad met Telfort klantrelaties, en het e.e.a. doorbesproken.
Maar iedergeval hartelijk dank dat jullie het hebben opgepakt. Ik ben er heel erg blij om.
Bedankt!!!!

Sylvan
Reputatie 5
Badge +4
Sylvan, ontzettend sorry. We zijn nog aan het uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, heb hier ook een klacht voor aangemaakt intern. Die beste mensen pakken dit op en nemen ook contact met je op zodra ze een oorzaak hebben.
In iedergeval bedankt Alex voor de moeite.!
Ik wacht wel af, maar ik hoop dat het zo snel afgehandeld kan worden.Om verdere onnodige kosten te voorkomen. ivm beeindiging Abonnement.
Groet,

Sylvan
Hallo Alex,

Ik krijg nu een te belachelijke maand factuur van de desbetreffende abonnement nummer wat zomaar is beeindigd.Het gaat om €337???
Ik hoop echt dat je wat voor mij kan betekenen.
Want dit kan ik niet betalen!!! Waar is Telfort mee bezig!! De beloftes tijdens mijn telefoongesprekken worden zomaar in één keer weggespoeld. Ik voel mij echt genaaid door TELFORT. Waar sta je dan als klant?!?!?!
Gr
Sylvan
P.s. ik stuur ff 2 screensgmhots mee

Reputatie 5
Badge +4
Hi Sylvan, die terugkoppeling lees ik nu ook. Het heeft even geduurd om de juiste mensen te vinden, maar ontzettend fijn om te lezen dat het nu rond is. Uiteraard graag gedaan. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.
Dank je wel Alex, het enige wat ik graag zou willen is een oplossing hoe wij dit verder kunnen afhandelen.

Gr.Sylvan777

Reageer