beantwoord

klacht

• 29 september 2016
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

Graag wil ik een klacht bij jullie neerleggen over de bundelwijziging. 2 maal heb ik in de winkel een wijziging gedaan van mijn bundel. in september is er meer afschreven en er mij niet opgewezen dat de kosten zouden liggen. nu heb ik gisteren een wijziging gedaan van onbeperkt bellen terug naar mijn oude minuten. nu vraag ik gisteren of ik dat dan beter niet aan het begin nieuwe maand kan doen voor ik weer een hoge rekening krijg. nee krijg ik als het zal misschien iets hoger zijn. dat hoger zijn is 40 euro meer. ik vind het dan ook niet netjes als het anders kan want zou dan op een maandbedrag 40 euro komen ineens 82 te betalen. graag hier een spoedige oplossing voor.
icon

Beste antwoord door Stephen 12 oktober 2016, 10:37

Hallo Claudia, zoals besproken krijg je de kosten die je buiten de bundel hebt gemaakt vergoed. Deze worden op je volgende factuur verrekend. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Claudia, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam, adres en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat je klacht in behandeling wordt genomen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Claudia, bedankt voor jouw gegevens. Ik zou je graag willen verzoeken om mij nogmaals een bericht te sturen zodra je eerst volgende factuur beschikbaar is. Dan is alles verwerkt en kan ik je beter van dienst zijn. Akkoord?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Claudia, zoals besproken krijg je de kosten die je buiten de bundel hebt gemaakt vergoed. Deze worden op je volgende factuur verrekend. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Op dit topic plaats ik een slotje.