Klacht!

• 6 december 2012
  • 0 reacties
  • 1586 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen week heb ik een klacht ingediend. Ik kreeg toen een reactie van Telfort via email. Ik kon daarop reageren, maar uiteindelijk lees ik dat die mail maar uit 2000 tekens mag bestaan. En dat noemen jullie service?? Daarom dus maar de mail nu via dit forum.

Sinds oktober probeer ik een sim-only abonnement bij jullie af te sluiten.

Poging 1: Na de aanvraag te hebben gedaan kreeg ik een brief waarin stond dat jullie een risico analyse hadden uitgevoerd en dat daaruit was gebleken dat jullie mij geen abonnement konden laten afsluiten. Vervolgens moest ik zelf een brief sturen waarom mijn aanvraag dan precies was geweigerd. Waarom sturen jullie die reden niet direct mee. Is toch omslachtig! Na toch zelf een brief te hebben gestuurd krijg ik enkele dagen later opnieuw een brief waaruit blijkt dat jullie een fout hebben gemaakt. Er bleek geen reden te zijn om het abonnement te weigeren. De aanvraag werd geannuleerd en ik moest opnieuw een aanvraag doen. Zucht….

Poging 2: Begin november opnieuw een aanvraag gedaan. De kosten van het abonnement liggen inmiddels € 1,- per maand hoger. Toch jammer, want het is toch weer € 12,- op jaarbasis en ik was op tijd met aanvragen en ik heb geen fout gemaakt. Deze keer leek de aanvraag erg vlot te verlopen. Ik kreeg erg snel een simkaart in huis en bijbehorende papieren. Helaas kon ik hem niet activeren. Een vraag stellen via email kon niet omdat mijn nummer niet herkend werd. Of ik dus maar even de klantenservice a € 0,10 c.p.m. wilde bellen. In totaal heb ik 9 keer moeten bellen, waarvan jullie 4 keer een storing hadden en niet in de gegevens konden. De overige 5 keer ben ik steeds doorverbonden van de afdeling klantenservice, naar afdeling nieuwe aansluitingen, vervolgens weer terug naar de klantenservice, etc. Iedere keer werd mij verteld dat ik mij geen zorgen hoefde te maken, want er was een storing geweest en daar had het nog mee te maken. Alles zou echter goed komen. Inmiddels waren we alweer 2 weken verder en kon ik nog steeds niet inloggen op MijnTelfort en had mijn simkaart ook geen bereik. Uiteindelijk kon ik eergisteren na 40 minuten doorverbonden geweest te zijn een klacht indienen en bleek mijn activatie vastgelopen te zijn. De aanvraag voor nummerbehoud zou echter helemaal goed komen. Bij Vodafone wisten ze gisteren echter helemaal van niets van een aanvraag. Ik heb nu in totaal voor € 10,- kosten gemaakt aan telefoneren en brieven schrijven, en mijn abonnement is nu dus € 1,- per maand duurder. Graag zou ik een vergoeding van deze kosten van jullie ontvangen.

Inmiddels heb ik voor de 3e (en laatste) keer een abonnement aangevraagd. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik wacht uw reactie af.

Rivka de la Mar - Van Herpen

Jullie reactie was:
Geachte mevrouw de la Mar - Van Herpen,

Wij sturen deze email naar aanleiding van het gesprek wat u heeft gehad met de klantenservice of met de Telfort winkel op 4 december 2012. In dit gesprek werd duidelijk dat er iets mis gaat met uw bestelling en dat de simkaart niet actief is.

Wij vinden het natuurlijk vervelend dat u geen gebruik kon maken van onze diensten.

Er is wat misgegaan bij de simkaart activatie en de simkaart is op uw andere abonnement geactiveerd. Hierdoor is de bestelling die bij het nummer 0617105906 Ordernummer: 1211095400 komen te vervallen. Wij gaan deze bestelling helemaal annuleren. U kunt zelf een nieuwe bestelling aanvragen als u dit zou willen.

Wij vertrouwen erop u zo goed te hebben geïnformeerd.

Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.

Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.

> Reactie versturen naar Telfort

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,

Telfort Klantenservice mobiel

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer