KLACHT 24 uurs Service mobiel abonnement (LEASE)

• 30 juli 2012
  • 2 reacties
  • 1499 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en het is bij telfort een lease abinnement geworden andere vormen bestaan niet meer, maar het volgende mijn telefoon is in een plasje water gevallen dus ff gebeld naar telford a 0,10 per min, wordt je als je je verhaald en discussie doorgestuurd naar de technische afd, weer het hele verhaal vertellen en deze gaf aan dat de 24 uurs service niet meer opgaat hebben het te druk wordt 7 dagen. Maar als je vraagt hoe nu verder ivm doorloop van je abonnement geeft hij aan dat je terug moet bellen daar ging hij niet over maar dat ik aan de lin ben is het gratis volgens hem (klaphark) dus niet maar de telefoon tikt gewoon verder, dus opgehangen boos en gefrustreerd.

Vervolgens een mail gestuurd met de klacht en aangegeven dat het 7 dagen duurt maar hoe zit het meet mijn doorloop van het abonnement stuurd die (MUTS) mij een mail retour dat ik de technische dienst maar moet bellen en de telefoonkosten worden dan vergoed.

Ik weet niet wat er met TELFORT aan de hand is maar mijn broek zakt inmiddels aardig af ik zou mijnn abonnement zo willen opzeggen.

Graag een reactie wie dit ook is overkomen

2 reacties

Badge +2
@Beumer,

je wordt belazerd waar je bij staat ,ik heb nog geen 3 maanden een lease toestel ze zeggen 5 euro per maand maar reken 15 euro per maand

De verwarring is duidelijk. Graag bekijk ik voor u wat de maandelijkse kosten zijn en hoe deze tot stand zijn gekomen. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

als je per post op internet een mobiel aan vraag mag je binnen 3 maanden ruilen , nou dus nu mooi niet bij terlfort

Op ConsuWijzer vindt u meer informatie over Kopen op afstand.

Daphne
Nou stroost je het kan nog erger , je wordt belazerd  waar je bij staat ,ik heb nog geen 3 maanden een lease toestel ze zeggen 5 euro per maand maar reken 15 euro per maand , als je per post op internet een mobiel aan vraag mag je binnen 3 maanden ruilen , nou dus nu mooi niet bij terlfort ze  zeggen ga ruilen bij vrienden of bekenden of die er in trappen ,plus de ontvangst van andere provider,s is slecht alleen van telfort zelf die is duidelijk ,ik baal als en stekker hoe hun een oudere vrouw in laat trappen om maar mensen te trekken , ik kijk ook of ik mijn abbonement kan op zeggen desnoods via radar , want de service is zeer slecht. heb spijt als haren op mijn hoofd met telfort in zee te zijn gegaan beumer

Reageer