beantwoord

Kan voicemail niet instellen op mobiel

  • 8 december 2015
  • 8 reacties
  • 781 keer bekeken

ik zit nu met een ander probleem.
ik probeer via mijn telfort (pc) mijn voice mail in te stellen omdat deze uit staat.
maar het lukt mij niet deze weer aan te zetten.
hij springt iedere keer terug naar de begin stand.
icon

Beste antwoord door eric Marrevee 8 december 2015, 16:03

Ik heb het probleem denk ik al opgelost.
Om het weer aan te zetten moet je 12331 bellen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
https://www.telfort.nl/zakelijk/service/mobiel/gebruiken-en-instellen/bellen/voicemail/voicemail-aan-en-uitzetten-2.htm

https://www.telfort.nl/zakelijk/service/mobiel/gebruiken-en-instellen/bellen/voicemail/voicemail-instellen-2.htm


Wellicht kom je hier wat verder mee
Reputatie 8
Badge +17
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel/gebruiken-en-instellen/bellen-en-smsen/voicemail/voicemail-mobiele-telefoon-instellen.htm

Dit is voor particulieren
Hiermee staat mijn voicemail nog niet aan.
Wordt niet doorgeschakeld naar de voicemail.
Reputatie 8
Badge +17
Even voor de duidelijkheid je bedoelt toch de voicemail van je mobiel inschakelen en niet van je vast bellen want dan moet je deze link raadplegen

http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/handleidingen-en-instructievideos/handleidingen-vast-bellen.htm
Ja dst klopt voor mobiel.
Ik heb dit een jaar geleden uit gezet via mijn telfort nu wil ik het weer aan zetten alleen krijg ik de melding dat de verandering niet kan worden weergegeven en gaat hij weer naar de stand waarop hij stond uit dus (nooit doorschakelen .

Heb 1233 al op mijn mobiel ingesteld maar niet helpt.
Reputatie 8
Badge +17
Dan moet Telfort webcare dit topic ff oppikken
Ik heb het probleem denk ik al opgelost.
Om het weer aan te zetten moet je 12331 bellen.
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb het probleem denk ik al opgelost.
Om het weer aan te zetten moet je 12331 bellen.


Die optie stond ook in het linkje, maar fijn dat het opgelost dan kan dit topic op slot