vraag

Kan Telfort niet mailen

• 14 september 2014
  • 4 reacties
  • 279 keer bekeken

Hi,

Ik probeer sinds 2 september Telfort te bereiken via het contactformulier maar krijg een fout melding. Ik heb op de computer van de buren geprobeerd maar krijg dezelfde melding.

Ik wil graag reageren op de e-mail van Telfort d.d. 2-9-'14 over zaak CM140722000022.

Graag verneem ik van Telfort wanneer de foutmelding voorbij zal zijn.

Groet,

4 reacties

Goedemorgen,

Ik zag ineens dat ik hoge kosten had, wil dit aan Telfort mailen via het contactformulier... Werkt niet.
Ik zie geen enkele manier om dit voor te leggen.

Als jij al vanaf 2 september contact tracht te krijgen is dat wel absurd.

Ook ik zal het op prijs stellen als Telfort weer bereikbaar zal zijn

M. vr. gr.
Badge +2
Het is niet iets wat veel speelt. Wellicht kan je beter gewoon even de klantenservice bellen als het je niet lukt het web formulier te gebruiken. De klantenservice kost €0,50 per gesprek.
"Het is niet iets wat veel speelt. Wellicht kan je beter gewoon even de klantenservice bellen als het je niet lukt het web formulier te gebruiken. De klantenservice kost €0,50 per gesprek."

-----------------------------
Ik ga Telfort niet bellen. Telfort heeft mij al veel extra geld gekost.

Telfort moet ervoor zorgen dat het contactformulier naar behoren functioneert of schaf dat ding af.
Badge
@Terabyte,

Spijtig om te horen dat je pogingen tot contact zijn mislukt. Is het probleem inmiddels opgelost of kan ik nog iets voor je doen?
Kan je mij, als ik iets voor je kan doen, dan vertellen van welke diensten je gebruik maakt en wat precies het probleem is?

Rachel

Reageer