beantwoord

Kan niet worden gebeld, bellers komen meteen op voicemail

• 19 december 2019
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo

Al zeker vanaf 17 december in de ochtend komen er bij ons in de regio postcode 2821 LA geen inkomende telefoongesprekken meer binnen, deze gaan direct naar voicemail.

Nu staan er werkzaamheden gepland van 18 t/m 23 December 2019 maar het kan toch niet zo zijn dat ik dagen lang niet telefonisch bereikbaar ben daardoor ?

Uitbellen werkt wel, mobiel internet werkt ook.

Alle instellingen op mijn toestel al gecontroleerd maar wanneer ik in een andere regio ben werkt het allemaal wel dus lijkt toch echt aan de gsm mast bij mij thuis in de buurt te liggen.

Wij hebben thuis 3 mobiele nrs welke gebruik maken van het KPN netwerk 2X Telfort en 1X KPN alle 3 hebben ditzelfde probleem.

Ben ervan overtuigt dat elke gebruiker dit probleem zal ervaren wanneer met deze specifieke gsm mast verbonden .

Kan dit aub opgelost worden ?

Alvast bedankt !

icon

Beste antwoord door hlaan 23 december 2019, 09:56

Nu net getest en het lijkt weer te werken (2019 dec 23, 09h50), gisteravond was deze storing nog niet opgelost.

MvG

Hlaan

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat het weer lijkt te werken @hlaan, hou het voor de zekerheid nog even in de gaten. Als het terugkomt kunnen we verder met je kijken naar de situatie.

Reputatie 1

Nu net getest en het lijkt weer te werken (2019 dec 23, 09h50), gisteravond was deze storing nog niet opgelost.

MvG

Hlaan

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @hlaan, nog van harte welkom hier op het forum. Wat lastig dat er in jouw omgeving problemen zijn met de verbinding, waardoor je niet bereikbaar bent. Ik begrijp dat je niet de enige bent thuis, maar dat iedereen er last van heeft, dat is goed om te weten.

Door de drukte is mijn reactie later dan onze bedoeling gewoonlijk is, sorry daarvoor. Hoe gaat het nu met de verbinding thuis, gaat het al beter of is het nog hetzelfde? Ik hoor het graag van je, zodat ik waar nodig je hiermee kan helpen.

Reputatie 1

Aanvulling

Dit probleem ervaren wij ook s'avonds en s'nachts.

Reageer