beantwoord

Kan niet meer inloggen Mijn Telfort overstap andere provider

  • 27 december 2017
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hallo allen,

ik ben met mijn mobiel naar ene andere provider overgestapt met nr behoud.

Sinds vandaag dat ik weg ben bij telfort kan ik ook niet meer in mijntelfort mobiel inloggen.
Is dat normaal aangezien ik graag ook de allerlaatste factuur in wil kunnen zien?
Bellen met de KS had vrij weinig zin, de vriendelijke dame kwam er helaas niet uit waarom dit zo is.

Trouwens, wachtwoord vergeten via sms of mail werkt niet. Ik krijg niets binnen.
Groet

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door jimny 28 december 2017, 10:55

Zodra je abonnement is afgesloten vervalt de mogelijkheid om in te loggen, ongetwijfeld krijg je van Telfort je slotfactuur mits men je mail adres heeft
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zodra je abonnement is afgesloten vervalt de mogelijkheid om in te loggen, ongetwijfeld krijg je van Telfort je slotfactuur mits men je mail adres heeft
Reputatie 4
Badge +10
Hoi dikkedikkie, wat @jimny aangeeft dat klopt. Kun je je telefoonnummer en postcode+huisnummer aan je profiel toevoegen? Dan kan ik de laatste factuur naar je mailen.
Reputatie 3
Badge
Slotje. Het is opgelost

Reageer