Kan niet gebeld of gesmst worden !!!!

  • 24 maart 2014
  • 0 reacties
  • 789 keer bekeken

Voor de 2e keer een klacht over mijn bereikbaarheid. Want verneem niks van jullie kant!
Ik heb al een klacht ingediend dat ik de ene keer wel gebeld kan worden en de andere keer niet. Dit is zo wel in huis, al buiten huis!

Problemen doen zich niet voor met internet!

postcodegebied:
4437TL
4385GE
4455TM

Personen die mij bellen horen piep/toeter en dan wordt de verbinding verbroken!

Er staan geen blokades in mijn telefoon softwarematig!
Mijn bereik is altijd half tot heel op de telefoon als ontvanst.
Als ik iemand bel, of gebeld wordt hoor ik constant door het gesprek een gebliep, net of er dubbel gesprek wordt gevoerd. Dit hoor ik alleen ik, dus niet de ander persoon!

Vanuit de klantenservice aan de telefoon kunnen ze alleen aangeven dat ik een klacht kan aangeven via de site, wat ik nu doen voor de 2e keer. Verder kunnen ze niks voor me betekenen. Ook niet door schakelen naar de des betretrefende afdeling?!
Dus weer 2ex 10 dagen wachten?!

De personen aan de telefoon hechten meer waarden aan de privacypolicy van jullie dan aan iemand helpen met klachten over bereikhaarbeid. Waar gaat de service naar toe???

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer