Kan niet bellen/gebeld worden sinds ik 4G heb

  • 29 januari 2017
  • 4 reacties
  • 702 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hallo Telfort Team,
Sinds ik 4G heb kan ik niet bellen en ook niet gebeld worden. Nadat ik de instructies op deze website volg doet mijn mobiel weer (ik kan wel bellen en gebeld worden) maar het duurt maar een half uurtje. Ik ben bijna nooit bereikbaar en dit is erg vervellend. Wat is er aan de hand??

Marta

4 reacties

Badge +2
Telefoon al uit en aan gezet?
Telefoon al uit en aan gezet?

Yep, al gedaan een aantal keer maar dat helpt niet.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Marta,

Welkom op het forum van Telfort!

Vervelend dat je 4G en bellen niet 'gewoon' tegelijkertijd kunt gebruiken. Hier is vast een goede oorzaak voor. Ik check graag voor je hoe dit komt als je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht kenbaar maakt.

Ik kijk uit naar je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Marta,

Dank voor je berichtje!

Ik heb vanaf deze kant de instellingen een schop gegeven. Wil je het toestel eens uitzetten, de simkaart er helemaal uithalen, erin terugschuiven en het toestel weer aanzetten? Ik vermoed dat je dan verbetering merkt.

Hoor graag het resultaat!

Reageer