beantwoord

Kan nano simkaart in dual telefoon niet activeren

• 11 juli 2019
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Vandaag een nano simkaart ontvangen met bijbehorende brief met activatie nummer (13 delig).
Ik log in met mijn mobiele nummer en moet dan het SIM-kaartnummer invullen. Foute boel, hij denkt dat ik een wachtwoord verkeerd heb ingevuld.
Ik wil de(dual) telefoon van mijn man gaan gebruiken. Die telefoon heeft dus een ander nummer.Is dat misschien het probleem?
Ik heb dus de dual telefoon en zou daar graag mijn eigen nummer ook in willen hebben.
War doe ik verkeerd? Waar gaat het fout?
Vr. Gr. Agnes
icon

Beste antwoord door Aggie46 11 juli 2019, 19:46

Ik heb mijn profiel aangepast.

Ik heb zelf al tijden een Sim Only abonnement bij Telfort.

Gisteren heb ik online een nano simkaart aangevraagd, reden staat in mijn vraag, en vandaag ontvangen.
In bijbehorende brief staat , hoe ik mijn sim kaart kan activeren via telfort.nl/activatie.
Ik moet dan inloggen met mijn mobiele nummer en het Simkaart nummer,13 delig.
Dit nummer staat duidelijk in de brief en op de nano sim kaart.
Dus daar zou ik volgens mij geen problemen mee moeten hebben....echter: Ik vul het op bovenstaande activatie-site in en dan geeft de site aan dat ik een foutief wachtwoord heb ingevuld.
Ik hoop dat het zo duidelijker is.

Ahhhhhhhh....sorry sorry sorry...inmiddels is de Sim kaart geactiveerd. Soms moet men even verder scrollen🤓. Het is dus gelukt. Denk ik.Over een half uurtje weet ik meer.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @Aggie46. Van harte welkom hier. Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp. Laat ik het daarom eerst even samenvatten: jouw man heeft een dual-sim toestel. Jij hebt een nieuwe (Telfort) simkaart die je wilt activeren en deze wil je vervolgens gebruiken in het toestel van jouw man. Heb ik je zo goed begrepen? En heb je dan een prepaid simkaart ontvangen of heb je een Sim Only abonnement afgesloten? Op welke wijze probeer je de simkaart precies te activeren? Verder wil ik je vragen om je profiel aan te vullen met je 06-nummer, simkaartnummer, postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.
Reputatie 1
Badge
Ik heb mijn profiel aangepast.

Ik heb zelf al tijden een Sim Only abonnement bij Telfort.

Gisteren heb ik online een nano simkaart aangevraagd, reden staat in mijn vraag, en vandaag ontvangen.
In bijbehorende brief staat , hoe ik mijn sim kaart kan activeren via telfort.nl/activatie.
Ik moet dan inloggen met mijn mobiele nummer en het Simkaart nummer,13 delig.
Dit nummer staat duidelijk in de brief en op de nano sim kaart.
Dus daar zou ik volgens mij geen problemen mee moeten hebben....echter: Ik vul het op bovenstaande activatie-site in en dan geeft de site aan dat ik een foutief wachtwoord heb ingevuld.
Ik hoop dat het zo duidelijker is.

Ahhhhhhhh....sorry sorry sorry...inmiddels is de Sim kaart geactiveerd. Soms moet men even verder scrollen🤓. Het is dus gelukt. Denk ik.Over een half uurtje weet ik meer.
Reputatie 7
Badge +9
Mooi dat het alsnog is gelukt om de simkaart te activeren. 😄 Ik zie inderdaad dat het om een vervangende simkaart gaat voor je Sim Only abonnement. Dat was mij in eerste instantie niet duidelijk, sorry! Ik zie aan deze kant nu ook dat de activatie is gelukt. Als je mijn hulp nog ergens bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Reageer