beantwoord

Kan mobiele nummers niet toevoegen aan mijn telfort

• 1 februari 2017
  • 3 reacties
  • 531 keer bekeken

Badge
Ik ben al jaren klant van Telfort.
Voor mijn kinderen had ik een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe.
Aangezien dat binnenkort afloopt, had ik nieuw abonnement afgesloten voor hun via Belsimpel (combivoordeel) Telfort.
Telefoons en simkaart in huis sinds begin dit jaar. Nummer kon nog niet overgezet worden omdat huidig abbonement nog loopt tot 17 maart.
Aansluitdatum is 31-01-2017 en ingangsdatum is 20-03-2017 volgens contract.
Kan sim kaarten niet activeren, maar ze doen het al wel, zonder geactiveerd te hebben.
Kan nummers ook niet toevoegen in mijn telfort en dus ook niet beheren.
Graag willen ze nummer behouden, maar dit moet in mijn telfort nu worden aangevraagd, maar kom niets verder zo.
Kunt u mij helpen om nummers toe te voegen en te beheren in mijn Telfort.
Als ik dat kan dan kan ik ook het nummerbehoud aanvragen, ze hebben nu een tijdelijk nummer.
Mvg,

Houweling
icon

Beste antwoord door Houweling 12 april 2017, 10:23

Had vergeten terug te koppelen.

Maar heb alsnog nummerbehoud kunnen regelen via Belsimpel, waar we de abonnementen hadden besteld. Is dus opgelost.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Houweling, het is nog niet mogelijk om mobiele nummers samen te voegen met Mijn Telfort thuis abonnement. Daarnaast is het alleen mogelijk om 1 mobiel nummer toe te voegen.
Het is wel mogelijk om met het tijdelijke nummer in te loggen in Mijn Telfort en van daaruit nummerbehoud aan te vragen. Kun jij dit proberen?
Badge
Had vergeten terug te koppelen.
Maar heb alsnog nummerbehoud kunnen regelen via Belsimpel, waar we de abonnementen hadden besteld. Is dus opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
Dank voor het melden! 😃