beantwoord

Kan mijn simkaart niet activeren

Reputatie 1
Iedere keer als ik mijn nieuwe simkaart wil activeren zegt ie steeds check of simkaart beschikbaar is heb meerdere malen aan/uit gezet en kaartje uitgehaald.
Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 22 maart 2019, 10:35

Dag @Dimitri30. Van harte welkom op het Forum. Lastig dat het niet lukt om je simkaart te activeren. Ik wil je daar graag bij helpen. Je kunt de simkaart via Mijn Telfort activeren. Als je naar onze website gaat klik je op de button 'Al langer klant? Activeer je simkaart!' om je simkaart te activeren. Je hebt alleen je simkaartnummer nodig.

En verder: wil je voor de zekerheid je profiel aanvullen met je nieuwe simkaartnummer, je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan kan ik, indien nodig, ook nog proberen je simkaart vanaf deze kant te activeren.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Dag @Dimitri30. Van harte welkom op het Forum. Lastig dat het niet lukt om je simkaart te activeren. Ik wil je daar graag bij helpen. Je kunt de simkaart via Mijn Telfort activeren. Als je naar onze website gaat klik je op de button 'Al langer klant? Activeer je simkaart!' om je simkaart te activeren. Je hebt alleen je simkaartnummer nodig.

En verder: wil je voor de zekerheid je profiel aanvullen met je nieuwe simkaartnummer, je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan kan ik, indien nodig, ook nog proberen je simkaart vanaf deze kant te activeren.
Reputatie 1
Via de website lukt het ook niet en heb mijn profiel geüpdatet.
Reputatie 5
Badge +8
Hallo @Dimitri30. Ik heb zojuist je simkaart geactiveerd. Je hebt een SMS ontvangen ter bevestiging. Wil je jouw toestel volledig uit en weer aan zetten? Daarna kun je gebruikmaken van de nieuwe simkaart.
Reputatie 1
Het werkt bedankt voor je hulp Natasja.
Reputatie 5
Badge +8
Dat is goed nieuws! Graag gedaan, @Dimitri30. 😄

Reageer