Kan mijn nieuwe simkaart niet gebruiken

  • 27 maart 2012
  • 1 reactie
  • 1713 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een aantal weken een iPhone 4 gekocht en heb een nieuwe simkaart bij telfort besteld. Ik zat al bij telfort en had een Nokia. Ik heb deze iPhone gekocht met verlenging van mijn oude abonnement onder nieuwe voorwaarden. Ik had wel een nieuwe simkaart nodig aangezien er alleen een micro sim in de iPhone 4 past. Uiteindelijk ontving ik dus mijn microsim en wilde ik mijn nieuwe iPhone gaan gebruiken. Maar hiervoor moest wel mijn nieuwe simkaart worden geactiveerd. Nadat ik dit had gedaan kon ik nog steeds niet mijn nieuwe simkaart gebruiken. Volgens mij staat bij mijn telfort ook nog steeds een verkeerd simkaart nummer.
Kunt u mij verder helpen?

1 reactie

Badge +7
Ik help u hier graag verder bij. Maak in een privébericht uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar.

Laïla

Reageer