beantwoord

Kan in eigen huis niet op mobiel gebeld worden of zelf bellen, elders overal wel

• 22 december 2019
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

zag op site dat er een gsm mast was verwijderd in de buurt en daardoor verminderd netwerk. Alleen duurt dit al weken en ook de klanten en mijn baas vinden dit niet fijn. Loop namelijk ook wachtdiensten

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 januari 2020, 16:36

Ik heb zojuist even contact gehad met de Technische Dienst. Mijn collega gaf aan dat de mast wel degelijk vervangen is. De werkzaamheden zijn als het goed is vandaag zelfs afgerond. Nu start er nog een optimalisatieperiode om de mast optimaal af te stellen. Kan ongeveer tot 2 weken duren. Dan moet het bereik echt verbeteren. Zo niet, laat het dan vooral weten.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @hschilde, welkom hier op het Forum. 

Er wordt inderdaad gewerkt aan het verbeteren van het netwerk, het kan dus zijn dat ze de mast vervangen hebben. Als ik zo nu kijk naar de dekking op jouw adres ziet deze er helemaal goed uit. Ik zie geen onderhoud of storing op jouw postcode, jij nog wel? Ervaar je dus nog steeds problemen? Want ik kan mij goed voorstellen dat je baalt als je niet bereikbaar bent voor klanten. 

het is nog steeds niet optimaal, en de mast is niet vervangen maar alleen weggehaald omdat de huur is opgezegd. ik heb meerdere divices online via telfort en met allen is het prut.Hooguit 1 streepje

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb zojuist even contact gehad met de Technische Dienst. Mijn collega gaf aan dat de mast wel degelijk vervangen is. De werkzaamheden zijn als het goed is vandaag zelfs afgerond. Nu start er nog een optimalisatieperiode om de mast optimaal af te stellen. Kan ongeveer tot 2 weken duren. Dan moet het bereik echt verbeteren. Zo niet, laat het dan vooral weten.

Reageer