beantwoord

Kan ik Whatsapp blijven gebruiken als ik overstap zonder nummerbehoud?

• 14 mei 2018
  • 1 reactie
  • 193 keer bekeken

Kan ik mijn nummer behouden als ik opzeg, zonder deze mee te nemen naar een nieuwe provider. Wil mijn nummer gebruiken voor whats app en voorkomen dat die opnieuw wordt weggegeven aan iemand anders. Kan dit?
icon

Beste antwoord door Enterprise 14 mei 2018, 09:06

Nee, dat kan niet zonder een aansluiting met dat nummer.
Als je wil overstappen en dit nummer wil behouden zal je dus dit abonnement moeten behouden of onderstaande tip volgen.
Als je erg veel prijs stelt op dit te behouden nummer kan je dit laten overzetten naar een prepaid SIM.
Kost je eenmalig een paar Euro's en in de gaten houden dat je ééns per 6 maanden een telefoontje of een SMS'je pleegt anders vervalt dit nummer na 6 maanden + 90 dagen ook weer.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +19
Nee, dat kan niet zonder een aansluiting met dat nummer.
Als je wil overstappen en dit nummer wil behouden zal je dus dit abonnement moeten behouden of onderstaande tip volgen.
Als je erg veel prijs stelt op dit te behouden nummer kan je dit laten overzetten naar een prepaid SIM.
Kost je eenmalig een paar Euro's en in de gaten houden dat je ééns per 6 maanden een telefoontje of een SMS'je pleegt anders vervalt dit nummer na 6 maanden + 90 dagen ook weer.

Reageer