kan ik sinds volgende maand de internetbundel opzeggen?

• 21 november 2012
  • 3 reacties
  • 2342 keer bekeken

kan ik mischien toch de internetbundel opzeggen? (graag volgende maand. want dan is het wat voordeliger.)
en als ik daarna later me hele abbonement opzeg, is het dan mogelijk om nummerbehoud te doen als ik zou wisselen tussen telfort prepaid? of als ik bijvoorbeeld naar kpn prepaid ga ?? of Kan je dan geen nummerbehoud meer doen omdat ik het eerder opzeg?

Groetjes geboren-in-1998

3 reacties

Badge +2
Beste ...
Binnen jouw contract verandert er niks.
De enige mogelijkheid is en blijft het afkopen van het volledige abonnementsbedrag, dus het maandbedrag maal het aantal maanden.
Ook volgende maand zal dit hetzelfde blijven.
Wellicht kan je later alsnog gebruik maken van het internet, lijkt me nuttiger je abonnement dus aan te houden, aangezien het qua bedrag op hetzelfde uit komt, maar je nu dan in ieder geval wel gebruik kan maken van je bundels.
Reputatie 3
Badge +1
@Geboren-in-1988,

Wat Matthijs1986 aangeeft zou ik je ook willen adviseren. 
Je kunt de internetbundel opzeggen. Besef wel dat alle maandelijkse kosten voor de databundel in de contractperiode in één keer berekend worden. Je hebt daarna geen databundel meer, terwijl je hetzelfde bedrag zou betalen als je er wél gebruik van maakt.
Je zegt alleen de bundel op, niet het hele abonnement. Je kunt pas nummerbehoud aanvragen als de contractperiode verstreken is. 

Weet je zo voldoende?

Denise
Heey dennise en mathijs

Ohh jammer ! ):

zucht.

dan wacht ik wel netjes af tot me contract is verlopen zucht.... ):

En ik weet nu gelukkig heel goed voldoende !
dankjullie wel voor de hulp in ieder geval.

x geboren-in-1998

Reageer