beantwoord

Kan ik een tweede simkaart voor smartwatch krijgen?

• 2 maart 2018
  • 7 reacties
  • 2756 keer bekeken

ik heb een mobiele abonnement en een smartwatch waar een u sim in moet kan ik dan een nieuwe simkaart aanvragen voor de smartwatch ?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 maart 2018, 20:13

Hoi cmfpfens, welkom op het forum. Nelly jacoba heeft je al flink op weg geholpen. Het is inderdaad niet mogelijk om twee simkaarten met hetzelfde nummer te krijgen bij een particulier mobiel abonnement van Telfort. Er is nog wel één klein foefje dat je kan testen. Namelijk WhatsApp op je smartwatch aanmelden met je huidige simkaart en daarna met de tweede nieuwe simkaart (met een ander nummer) gaan werken. WhatsApp geeft dan namelijk het nummer weer waarmee je het hebt aangemeld; je eigen nummer, en daarna heb je internet via de nieuwe simkaart.

@Nelly jacoba, bedankt voor de tips! 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Klopt. Je kan geen 2e simkaart ktijgen met hetzelfde nummer.
Oke bedankt voor u reactie dus ik kan niet via de smartwatch op me eigen Whatsapp komen
Nee, of je moet je simkaartje in je watch doen. En je telefoon via wifi.
Is dat een optie?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi cmfpfens, welkom op het forum. Nelly jacoba heeft je al flink op weg geholpen. Het is inderdaad niet mogelijk om twee simkaarten met hetzelfde nummer te krijgen bij een particulier mobiel abonnement van Telfort. Er is nog wel één klein foefje dat je kan testen. Namelijk WhatsApp op je smartwatch aanmelden met je huidige simkaart en daarna met de tweede nieuwe simkaart (met een ander nummer) gaan werken. WhatsApp geeft dan namelijk het nummer weer waarmee je het hebt aangemeld; je eigen nummer, en daarna heb je internet via de nieuwe simkaart.

@Nelly jacoba, bedankt voor de tips! 🙂
Reputatie 8
Badge +10
Sterker nog: whatsapp blokkeert (volgens mij) de toegang als je met 2 verschillende devices aanmeld op hetzelfde nummer?!
Reputatie 7
Badge +7
Dat is niet mijn ervaring geweest met een smartwatch. Mogelijk heeft WhatsApp hun voorwaarden daarop veranderd.
Reputatie 1
t mobile bied share sim. een mogelijkheid om met twee simkaarten van hetzelfde abonnement gebruik te maken.
logisch dat er zoveel smartwatches worden aangeboden voor een habbekrats.
t-mobile is tenminste een slimme provider did op de behoeften inspeelt

Reageer