beantwoord

Kan ik dezelfde simkaart blijven gebruiken na mijn verlenging?

• 17 maart 2018
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Badge +1
Ik was van zins mijn abonnement te verlengen (minder geld voor meer mb's is altijd handig).
Echter bij het doorlezen van het online formulier zie ik dat ik een nieuwe sim toegestuurd krijg bij het verlengen.
Ik heb echter vorig jaar een nieuwe sim geregeld om mee te kunnen doen aan de proef van NS om te OV-chippen via m'n telefoon. Het instellen van alles via websites, apps en die nieuwe sim was nogal een gedoe, maar het werkt.

Nu wil ik dat gedoe niet nogmaals doorlopen (en ik heb al een recente simkaart).

Is het mogelijk om bij verlengen de huidige simkaart te blijven gebruiken?

M.

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 maart 2018, 17:14

Hoi xperiator, op jouw vraag kan ik een heel kort antwoord geven: je kan je huidige simkaart blijven gebruiken. Je krijgt namelijk hetzelfde model toegestuurd. Als je simkaart een jaar of twee/drie oud is, dan is het wel verstandig om deze te vervangen. Zo weet je zeker dat je simkaart werkt met de nieuwste toestellen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi xperiator, op jouw vraag kan ik een heel kort antwoord geven: je kan je huidige simkaart blijven gebruiken. Je krijgt namelijk hetzelfde model toegestuurd. Als je simkaart een jaar of twee/drie oud is, dan is het wel verstandig om deze te vervangen. Zo weet je zeker dat je simkaart werkt met de nieuwste toestellen.
Badge +1
Duidelijk, bedankt!

Reageer