Kan ik de internetbundel opzeggen???

• 1 november 2012
  • 17 reacties
  • 3811 keer bekeken

Ik krijg binnenkort een normale standaard ouderwetse gsm uit de 20ste eeuw, (jaa! dat meen ik! 😉 )
alleen tjaa.... ik vroeg me af of ik de internetbundel kon opzeggen??? (ik heb de internetversneller opgezegt en gaat per 1 december 2012 ook echt opgezegt zijn!)
en als ik de internetbundel niet kan opzeggen hoe moet ik het dan doen ???
Moet ik de internetbundel alvast vooruitbetalen tot de contract??? vind ik geen probleem!!!!!!!!

maar alsjeblieft help me !!!!!!! ik wil er echt vanaf!!!!
en waarom wil ik er vanaf??

Omdat ik de internet niet echt heel vaak gebruik! (en ik heb facebook verwijderd allang)
en bovendien kreeg ik van me smartphone ook nog is hoofdpijn en misselijkheid wanneer de telefoon aanstaat temminste! (ik had hier nooit last bij de ouderwetse gsm telefoon)

Xxx geboren-in-1998 😃

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Geboren-in-1998,

U kunt de databundel alleen opzeggen als u de bundel later heeft toegevoegd aan uw abonnement. Dat kan via Mijn Telfort, houd rekening met de opzegtermijn van één maand. Heeft u de bundel sinds het aangaan van uw abonnement? Dan is het niet mogelijk om de bundel binnen de contractperiode kosteloos op te zeggen of te verlagen. Wilt u de bundel toch eerder opzeggen, dan wordt hiervoor een afkoopsom in rekening gebracht.

Denise
Haay denise!

Ik heb de internetbundel sinds de contract al en de internetbundel is 500 mb !!!!!!

):

en kun je me dan vertellen wat de afkoopsom alleen voor de internetbundel is! dan weet ik het in ieder geval !!!

zucht !! ):

X geboren-in-1998
Reputatie 8
Badge +17
Ongeveer: Kosten Internetbundel x Aantal maanden resterende looptijd

[off-topic]
je "!" en "?" blijft hangen, is je toetsenbord stuk?
[/off-topic]
NEEEEEEE!!!!!!!

IS HET AFKOOPSOM IN DE VREDESNAAM ECHT 104 EURO?????

ik had dus net gebeld naar de klantenservice van telfort ! (ze was heel vriendelijk en probeerde goed te helpen ! ik heb de Onderzoek ook gedaan van telfort en alles een 10 gegeven! 😃 )
en de telfort meisje zei dat als ik alleen het internetbundel alleen al opzeg tot de eind van het contract dat dat in totaal 104 euro is !!!!

Zucht, ):

@edit

Heey kees-jan,

Mijn toetsenbord is niet stuk hoor??? ;o
?????????????

):
Nou lieve mensen,

ik heb wel dit kunnen vinden

''''De Nokia 6310i ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de 6310i kan je mobiel internetten dankzij de GPRS ondersteuning. De snelheid is vergelijkbaar met internet over de vaste telefoon. Met de Nokia 6310i kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Daarnaast heeft de 6310i een WAP browser. Trilalarm en polyfone beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.''''
en hij ondersteunt java ondersteuning

(: dus de internetbundel kan van pas komen? (:
Reputatie 8
Badge +15
Je kunt beperkt gebruik maken van het internet via de WAP browser. Hou er wel rekening mee dat je vaak aangepaste websites dan bezoekt en niet van alle functies gebruik kan maken. De volledige specificatie van het toestel vind je hier.

GPRS is het 2G netwerk en dus traag maar om mee te wappen is het zeker geschikt.
Heey koffiemok !

Ik heb gelezen op wikipedia!

en ik ga nu afwachten op me nokia6310i en ik zal kijken hoe het gaat met de internet enzo,

als ik toch zoiets heb van ik ga het toch niet echt gebruiken dan laat ik het hier weten om een afkoopsom te gaan betalen.

(:

p.s. Bedankt voor de informatie nog koffiemok (:
Reputatie 8
Badge +15
Graag gedaan Geboren-in-1998 en laat ons weten hoe het internetten gaat. 🙂
Hey koffiemok!

Ik ga het dan laten weten hoe het internet gaat! (:

Xx
Heey koffiemok !

ik heb me nokia6310i via tnt post gekregen! (:
en toen heb ik de telfort simkaart in de nokia6310i erin gedaan en toen had ik de telefoon aangedaan en toen had ik bij mijntelfort gekiest van dat mijn telefoon nu een nokia6310i is

maar ik kan alsnog niet op internet gaan? zou jij me mischien kunnen helpen?? want de telfort moderators reageren niet meer ;p
Reputatie 8
Badge +15
Heb je de instellingen al nagelopen?
Ja; welke melding krijg je?
Nee; wil je dan eens de stappenplannen via toestelhulp doorlezen / nalopen? Je kunt het beste eerst handmatig instellen stappenplan volgen.
Heey koffiemok!

ik heb net de stappenplan gedaan! maar ik kan alsnog niet op internet!? (ik kan wel op google)

Pffff ik vind dit niet meer leuk! ):   ik wil de helft betalen om het toch te kunnen opzeggen voor de internetbundel !

Alsjeblieft telfort moderator! ik hoop dat u dit leest !!! want ik ga het echt niet meer gebruiken ! is echt zonde als me moeder elke maand iets betaalt wat ik niet meer ga gebruiken ! zucht,

@edit

Bij kpn hebben ze zelfs veeel betere aanbiedingen en prijzen ! als ik daar alleen de 250 belminuten met sms afsluit ben ik al veel voordeliger uit dan hier zelfs!? of bijvoorbeeld Simyo of hi en bovendien word het daar per seconde verekend,
 dat heb ik dan weer natuurlijk.. Pff...

@edit2

Ik heb een idee! Is het mischien een idee dat ik dan 50 euro betaal voor de internetbundel om het op te zeggen ! maar dan wel dat ik minimaal een bundel moet gaan verhogen?? (: is dat mischien een idee???

):
Reputatie 8
Badge +15
Als je op Google kan komen dan zit je op internet 😉
Reputatie 3
Badge +1
@Geboren-in-1998,

Ik begrijp dat het vervelend voor je is dat je alsnog moet betalen voor de internetbundel.
Bij aangaan van het contract heb je gekozen voor bepaalde bundels, deze kunnen in de contractperiode niet kosteloos gewijzigd of verwijderd worden. Ik kan hierin helaas niet veel voor je betekenen.

Denise
Hey Denise.

Ik denk dat ik later de afkoopsom ga betalen (is veel goedkoper bovendien !)

toch bedankt voor u hulp in ieder geval.

en vinden jullie het dan goed als ik dan hierover een topic ga openen dat ik dan toch de afkoopsom ga betalen?? (:

groetjes geboren-in-1998
Deze topic mag dan voor nu wel gesloten worden dan! ;p