beantwoord

Kan het deblokkadeslot van sms dienstenfilter van mijn nummer af?

• 18 december 2012
  • 4 reacties
  • 2269 keer bekeken

Badge
Zoals de titel al zegt. Er staat een deblokkadeslot op en ik zou hem er graag af willen.

Alvast bedankt,
Kelvin van de Sande
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 19 december 2012, 09:46

@kelvinvds,

Welkom op het forum!
Ik kan het deblokkadeslot voor jou verwijderen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Zodra het slot verwijderd is dien je zelf nog via smsdienstenfilter.nl aan te geven waar je wel/geen gebruik van wilt maken.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@kelvinvds,

Welkom op het forum!
Ik kan het deblokkadeslot voor jou verwijderen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Zodra het slot verwijderd is dien je zelf nog via smsdienstenfilter.nl aan te geven waar je wel/geen gebruik van wilt maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@kelvinvds,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb het deblokkadeslot zojuist verwijderd. Binnen twee uur is dit doorgevoerd en kun je via smsdienstenfilter.nl aangeven waar je wel/geen gebruik van wilt maken.

Denise
Badge
Hartstikke bedankt!

Fijne jaarwisseling en feestdagen gewenst!
Kelvin van de Sande
Badge
Hmm. Als ik de instellingen nu wil veranderen bij staat er dat ik het eenmaal per 24 uur kan veranderen en dat heb ik nog niet gedaan. Kunnen jullie misschien handmatig instellen dat ik het weer akn veranderen?

Alvast bedankt,
Kelvin van de Sande

Reageer