kan geen sms ontvangen van mijn Vodafoon vrienden

• 29 mei 2012
  • 15 reacties
  • 4139 keer bekeken

hoi wie kan me helpen.

Ik heb sinds kort een abonnement van Telfort, maar kan geen smsjes ontvangen van mijn vrienden dit Vodafoon hebben.

mijn toestel Samsun ACE.

15 reacties

Badge +2
@GVE,

Één van uw vrienden dient dit bij de provider aan te geven. Zij kunnen uitzoeken waar het verzonden sms-bericht 'blijft hangen'.

Daphne
Hallo Daphne ze laten me weten dat ze de berichten niet kunnen versturen.

Het mislukt, dat is de melding die ze krijgen.
Badge +2
@GVE,

Die melding dienen uw vrienden ook aan te geven bij de provider.

Daphne
oke bedankt Daphne.
daphne al mijn vrienden kunnen mijn sms niet beantwoorden.

ze krijgen allemaal een fout melding.

dat is toch vreemd.

dit probleem had ik nooit met mijn vorige profider.

en daar ik erg afhankelijk bent van sms-en omdat ik erg slechthorend. is dit wel een super groot probleem.
Badge
@GVE,

Kunnen zij u wel sms'en als zij ervoor kiezen om een nieuw bericht op te stellen in plaats van beantwoorden. Als het namelijk alleen niet lukt via beantwoorden, dan staat uw toestel niet goed ingesteld. Het is dan van belang om 'antwoord via zelfde centrale' of 'antwoordpad' uit te zetten. Kunt u dat controleren?

Laïla
@GVE,

Kunnen zij u wel sms'en als zij ervoor kiezen om een nieuw bericht op te stellen in plaats van beantwoorden. Als het namelijk alleen niet lukt via beantwoorden, dan staat uw toestel niet goed ingesteld. Het is dan van belang om 'antwoord via zelfde centrale' of 'antwoordpad' uit te zetten. Kunt u dat controleren?

Laïla

ik weet niet waar ik dat kan vinden.
@GVE,

Laïla

ik weet niet waar ik dat kan vinden.

hoi laila

nee ze kunnen mij geen sms sturen.
Badge
Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Ik heb hetzelfde probleem. Mensen die Vodafone hebben, kunnen mij niet smsen of bellen. Volgens de klantenservice moest ik het nummer van het servicecenter verkeerd invoeren en daarna weer goed. Heeft helaas niet geholpen. Hebben jullie nog meer tips?
Badge
Welkom op het forum. LvS! Vodafone heeft afgelopen weekend een storing gehad, lukt het nu nog steeds niet? Ervaart u deze problemen ook als u uw simkaart in een andere telefoon plaatst? Welke telefoon heeft u?

Laïla
Ik heb dit probleem al sinds ik een simkaart van jullie heb (begin april) dus ik denk niet dat het aan de storing van Vodafone ligt. Bij vrienden die Hi hebben, heb ik hetzelfde probleem. Ik heb op dit moment geen andere telefoon tot mijn beschikking, dus dat heb ik nog niet geprobeerd. Mijn eigen telefoon is een Sony Ericsson C902.
Ik heb dus ook een vriend met Vodafone en van hem krijg ik alleen berichten door als hij tegelijkertijd mijn partner (ook Telfort) een SMS stuurt. Hoe zit dat dan?
Badge
@LvS,

U kunt dus ook niet gebeld en ge-sms't worden door Hi klanten? In uw eerste bericht had u dit niet geschreven. Graag laat ik dit verder voor u onderzoeken. Om u hierbij van dienst te kunnen zijn heb ik minimaal drie voorbeelden nodig van drie verschillende tijdstippen. De voorbeelden moeten de volgende informatie bevatten:

• Telefoonnummer en naam provider waardoor u niet gebeld en ge-sms't kunt worden
  • Uw locatie
  • Het tijdstip.
  • Merk/type toestel.

Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 de bovenstaande gegevens, uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar.

@venzelaar,

Welkom op het forum. Welke telefoon gebruikt u? Kunt u controleren of er bij de instellingen 'antwoorden via zelfde centrale' staat aangevinkt? Als u nog een extra telefoon heeft, wilt u dan controleren of het probleem ook voorkomt als u uw simkaart gebruikt i.c.m die andere telefoon?

Laïla
Beste Laila,

Ik zal de gegevens verzamelen en ze in een privébericht naar je toesturen.

Reageer