vraag

Kan geen nieuwe simkaart aanvragen omdat contract niet op mijn naam staat

• 30 september 2013
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een abbonnement bij Telfort sinds 2011. Mijn abbo loopt af op 28-10-2013. 
Sinds vorige week dinsdag geeft mijn Iphone 3gs (die ik overigens apart heb gekocht van mijn abbo) 'geen service' aan.
Ik heb een andere simkaart van mijn vriend in mijn telefoon gedaan en mijn simkaart in die van hem en het blijkt dat het aan mijn
simkaart ligt.
Ik heb de klantenservice op internet bekenen en daar staat dat ik 20,33 euro moet betalen voor een nieuwe simkaart.
Vervolgens heb ik dus de klantenservice gebeld, maar die kunnen mij niet verder helpen, omdat mijn abbo op mijn moeders of vaders (ik weet niet precies welke) geboortedatum staat. Ik was namelijk pas 16 toen ik mijn abbo bestelde en je moest 18 zijn.
Ik heb geen geld om voor een maand een nieuwe simkaart van 20 euro betalen en nog mijn abbo ernaast.

Kan iemand mij helpen?
Het is nogal lastig als je niet kan bellen, smsen en internetten.

Groetjes, Willemiek

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Willemieeek!

Wat vervelend dat de simkaart niet werkt. Aan een nieuwe simkaart zitten inderdaad kosten verbonden. Dit wordt berekend op een factuur. Je kunt via Mijn Telfort een klantenservice wachtwoord aanmaken (kies voor het kopje 'Mijn gegevens' en vervolgens voor 'klantenservice wachtwoord). Zodra je dit wachtwoord hebt ingesteld kun je deze noemen zodra je belt. Het is dan mogelijk om een simkaart aan te vragen omdat je via het wachtwoord gemachtigd bent.

Mocht je inmiddels 18 jaar of ouder zijn dan kun je er voor kiezen om het abonnement op jouw naam te laten zetten. Je kunt dan kiezen voor contractovername.

Succes!

Denise