beantwoord

Jammer hoor, niet onder smsbundel uitkomen

• 11 april 2012
  • 1 reactie
  • 1664 keer bekeken

Meer dan een jaar geleden heb ik een nieuw abonnement afgesloten incl. iphone. In het abonnement zaten geen smsjes, dus smsbundel erbij gepakt van 300, omdat ik dat voorheen ook had. Dacht, zet maar wat hoger in, dan kan het altijd nog lager. Dit laatste blijkt dus niet te gaan. Heel jammer hoor, vooral omdat dit niet bij het abonnement zat en een extra optie was. Bij mijn vorige provider, Hi, kon dit namelijk wel. Wat meer klantvriendelijkheid als je het mij vraagt. Nog iemand anders met hetzelfde probleem?
Heb al opgebeld maar deze mevrouw kon mij hier niet mee helpen. Was allemaal heel duidelijk, maargoed, daarmee ben ik nog niet geholpen. Ik heb elke maand +/- 470 smsjes over, omdat ik er een boel meeneem van vorige maand. Overgaan op de smartphone verlaagt het aantal smsjes natuurlijk ook heel erg, maar vooraf heb je hier geen idee van..
Al met al, erg jammer dus Telfort!
icon

Beste antwoord door Laila 13 april 2012, 12:25

Welkom op het forum jolandakuh! Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Bij Telfort is het altijd al zo geweest dat u uw bundels niet binnen de contractsperiode kunt verlagen. Dat kan alleen als u een keer uw bundel heeft verhoogd en weer wilt verlagen. De sms-bundel is misschien een extra optie, maar wel gewoon onderdeel van uw contract. Hetzelfde geldt ook voor de internetbundel.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum jolandakuh! Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Bij Telfort is het altijd al zo geweest dat u uw bundels niet binnen de contractsperiode kunt verlagen. Dat kan alleen als u een keer uw bundel heeft verhoogd en weer wilt verlagen. De sms-bundel is misschien een extra optie, maar wel gewoon onderdeel van uw contract. Hetzelfde geldt ook voor de internetbundel.

Laïla

Reageer