beantwoord

Is verlenging goed verwerkt?

• 10 januari 2020
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Via gsmweb heb ik 9-12-19 een abonnementverlenging aangevraagd. Per 9-12-19 is mijn abonnement verlengbaar. Einddatum contract 9-4-20. Ik kan bij mijn abonnementsgegevens daar niets van terugzien, dat dat geregeld is. Daar geeft hij aan dat ik kan verlengen. Maar als ik op de verlengknop klik krijg ik te lezen dat ik pas 4mnd van tevoren kan verlengen. Maar ik kan dus al verlengen vanaf 9-12-19. Is de verlenging goed doorgekomen via gsmweb, en gaat mijn verlengingsabonnement van 12,50 voor 2gb en 150 belminuten in per 9 april? 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 13 januari 2020, 17:01

Dag @A. K. Van harte welkom hier. Logisch dat je graag wilt weten wanneer je abonnement precies ingaat. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie hier dat je verlenging via GSMWeb goed is doorgekomen. Je huidige contract loopt af op 09-04-2020 en je verlenging gaat de dag erna, dus op 10-04-2020, in. 

Bekijk reactie

2 reacties

Als dat goed is gegaan moet je daar een bevestigings mail van hebben ontvangen. Welke einddatum staat er nu in de Mijn Telfort omgeving? Nu verwacht ik niet dat het administratief al helemaal verwerkt is. Normaal gesproken zou het inderdaad per de 9/4 of eerder de dag erna dus 10/4 in moeten gaan.

Dat je  de melding krijgt dat je vanaf 4 maanden voor de einddatum kan verlengen lijkt er op te wijzen dat het goed is gegaan.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @A. K. Van harte welkom hier. Logisch dat je graag wilt weten wanneer je abonnement precies ingaat. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie hier dat je verlenging via GSMWeb goed is doorgekomen. Je huidige contract loopt af op 09-04-2020 en je verlenging gaat de dag erna, dus op 10-04-2020, in. 

Reageer