beantwoord

Is mijn mobiele abonnement al actief

• 8 januari 2019
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Hallo,
Volgens mijn contract zou vandaag mijn abonnement ingaan. Ik ben van kpn overgestapt maar telfort met nummerbehoud.

Ik kan niet inloggen op de app. Ik krijg geen smscode. Dus dan maar proberen om het op te vragen. Bij het opvragen van mijn wachtwoord krijg ik ook geen sms en wordt er een email gestuurd naar een adres die niet van mij is, beginnend met de k.

Momenteel durf ik niet gaan bellen of gaan internetten (buiten wifi om). Omdat ik bang ben dat mijn abonnement nog niet is ingegaan.. Ik kan me Namelijk niet inloggen op de app om dat te checken.

Hoe weet ik dit zeker (dat mijn abbo nog niet in is gegaan) en hoe kan ik mij inloggen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 januari 2019, 10:22

Hoi Nynkevd, welkom bij ons het Forum. Je geeft aan dat jouw abonnement is ingegaan gisteren, echter ben je niet zeker omdat je geen sms'jes krijgt voor het inloggen in Mijn Telfort.

Nu wil ik graag eens meekijken naar de situatie. Ik mis echter nog wat informatie. Zou je nog jouw huisnummer en de naam van de contractant willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Zou je een reactie willen achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je op onderzoek.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Nynkevd, welkom bij ons het Forum. Je geeft aan dat jouw abonnement is ingegaan gisteren, echter ben je niet zeker omdat je geen sms'jes krijgt voor het inloggen in Mijn Telfort.

Nu wil ik graag eens meekijken naar de situatie. Ik mis echter nog wat informatie. Zou je nog jouw huisnummer en de naam van de contractant willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Zou je een reactie willen achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je op onderzoek.

Reageer