beantwoord

is er een mogelijkheid dat de contractant toch niet hoeft te betalen?

• 29 mei 2012
  • 2 reacties
  • 1336 keer bekeken

heeft iemand enig idee hoe die geld toch via mijn rekening gaat of op een andere manier zal lukken of andere optie? want ik vindt het zielig voor mijn moeder dat zij alles moet betalen... maar als iemand een idee of optie heeft dan hoor ik het graag!! groetjes aren
icon

Beste antwoord door Laila 30 mei 2012, 10:25

U heeft uw vraag ook gesteld via Facebook, ik zal hier nogmaals het antwoord plaatsen.

Via uw eigen rekening gaat helaas niet. Wat u kunt doen is het volgende:

1. Ga naar Mijn Telfort (Factuur en verbruik --> Factuuropties) en stel in dat u maandelijks een gratis sms wilt ontvangen als de factuur bekend is.

2. Maak het factuurbedrag over naar uw moeders rekening zodra de factuur bekend is in Mijn Telfort.

Het factuurbedrag wordt 5 dagen na de factuurdatum van uw moeders rekening afgeschreven. Op deze manier betaalt u toch zelf uw rekening. Er zijn tot mijn spijt geen andere alternatieven.

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
U heeft uw vraag ook gesteld via Facebook, ik zal hier nogmaals het antwoord plaatsen.

Via uw eigen rekening gaat helaas niet. Wat u kunt doen is het volgende:

1. Ga naar Mijn Telfort (Factuur en verbruik --> Factuuropties) en stel in dat u maandelijks een gratis sms wilt ontvangen als de factuur bekend is.

2. Maak het factuurbedrag over naar uw moeders rekening zodra de factuur bekend is in Mijn Telfort.

Het factuurbedrag wordt 5 dagen na de factuurdatum van uw moeders rekening afgeschreven. Op deze manier betaalt u toch zelf uw rekening. Er zijn tot mijn spijt geen andere alternatieven.

Laïla
Ik heb al terug gereageerd op facebook 🙂

Reageer