beantwoord

Iphone aanbieding

• 2 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 1957 keer bekeken

Badge
Hallo !

Ik zag de aanbieding van de iphone 4 ... LINK ; http://shop.telfort.nl/telefoons/Apple/Apple-iPhone-4-8GB-black.html?bundels=213,230,243,252,283

Mijn vragen zijn ; Kan deze aanbieding ook gewoon in de winkel opgehaalt worden ?

Vraag 2 ; Zo ja .. is de levertijd van een witte dan langer dan een zwarte ? want mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de witte ...

Hoop natuurlijk op een snel antwoord ,

MVG
icon

Beste antwoord door Laila 3 oktober 2012, 11:44

Welkom op het forum kevin053! Deze aanbieding geldt ook gewoon in de winkel. Beide toestellen zijn online op voorraad, de levertijd is dus hetzelfde. Ik heb geen inzage in de voorraden van de winkels, hiervoor zou u langs moeten gaan bij een Telfort winkel bij u in de buurt.

PS. Het is niet nodig om twee keer een topic te openen over hetzelfde, dit draagt niet bij aan een sneller antwoord.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum kevin053! Deze aanbieding geldt ook gewoon in de winkel. Beide toestellen zijn online op voorraad, de levertijd is dus hetzelfde. Ik heb geen inzage in de voorraden van de winkels, hiervoor zou u langs moeten gaan bij een Telfort winkel bij u in de buurt.

PS. Het is niet nodig om twee keer een topic te openen over hetzelfde, dit draagt niet bij aan een sneller antwoord.

Laïla

Reageer