beantwoord

iPhone 6s pakt SIM kaart niet

• 1 februari 2019
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Hallo!

Ik ben mijn oude simkaart een tijdje terug verloren en heb daarvoor een nieuwe aangevraagd. Deze heb ik vandaag opgehaald bij mijn plaatselijke telecomwinkel waar deze ook gelijk geactiveerd is. De sim kaart is inderdaad ook geactiveerd want als ik hem probeer te activeren geeft de website een foutcode omdat de kaart al geactiveerd is.

Echter werkt de sim kaart niet zodra ik deze in mijn telefoon (iPhone 6s) stop, de telefoon blijft aangeven 'No SIM' ook nadat ik deze herhaaldelijk opnieuw opgestart heb. Heb desbetreffende simkaart ook in andere telefoon geprobeerd en daar dezelfde 'No SIM' melding. Andere simkaarten werken wel in mijn telefoon.

Hoe los ik dit op?

Groet
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 februari 2019, 11:13

Ok, dankjewel! Ik zie dat de simkaart inmiddels aangevraagd is, dat is fijn. Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen, heb je deze al binnen toevallig?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi Jelle, niet fijn dat je nieuwe simkaart het niet doet, terwijl deze al wel geactiveerd is. Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag op weg!

Goed dat je al getest hebt of je in een ander toestel hetzelfde merkt, en ook handig om te weten dat een andere sim het in jouw telefoon prima doet. Gaat het om het mobiele nummer dat je in je profiel hebt staan? Klopt het dat het een zakelijk mobiel nummer is?
Ja het gaat inderdaad om dat nummer, is een zakelijk mobiel nummer!
Reputatie 8
Badge +9
Ok, dankjewel! Ik zie dat de simkaart inmiddels aangevraagd is, dat is fijn. Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen, heb je deze al binnen toevallig?

Reageer