beantwoord

iPhone 11 wit 64GB, wanneer leverbaar

• 30 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Is er al bekend wanneer de IPhone 11 Wit 64 GB leverbaar is voor de klanten die deze week een bestelling hebben geplaatst? Ik lees dat er 1 nov een nieuwe levering wordt verwacht ? 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 oktober 2019, 10:00

Hoi @BibiOphelders, welkom op het forum. Morgen worden er voor een aantal modellen iPhone 11 inderdaad een nieuwe levering verwacht, maar de de witte 64GB zit daar niet bij. Daarvoor verwachten we volgende week een nieuwe levering. De oudste bestellingen zullen dan eerst geleverd worden, het is voor ons niet zichtbaar wie wanneer aan de beurt is voor de levering. 
Op het moment dat jouw toestel verstuurt wordt krijg je hier een bericht over en ook in de bestelstatus kan je het volgen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @BibiOphelders, welkom op het forum. Morgen worden er voor een aantal modellen iPhone 11 inderdaad een nieuwe levering verwacht, maar de de witte 64GB zit daar niet bij. Daarvoor verwachten we volgende week een nieuwe levering. De oudste bestellingen zullen dan eerst geleverd worden, het is voor ons niet zichtbaar wie wanneer aan de beurt is voor de levering. 
Op het moment dat jouw toestel verstuurt wordt krijg je hier een bericht over en ook in de bestelstatus kan je het volgen.

Is er inmiddels meer zicht op de levering van deze week en of ik mijn bestelling op korte termijn kan verwachten?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @BibiOphelders, die levering hebben we ontvangen, blijkbaar waren er bestellingen die voor jou waren gedaan die eerst zijn geleverd. Zoals gezegd kunnen we niet zien wanneer wie aan de beurt is voor de levering van het toestel. Wel zie ik dat er in de loop van volgende week een nieuwe voorraad wordt verwacht van de witte iPhone 64GB. Ik hoop dat jij het toestel daarna ook snel zult ontvangen.

Reageer