internetkosten

• 31 oktober 2016
  • 22 reacties
  • 406 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een klacht over de internetkosten van mijn mobiel. Ik ben momenteel in VS (Amerika ). Onderweg van het vliegveld naar hotel heb ik twee smsen gehad dat de internetkosten van mijn mobiel de limiet bereikt heeft van 60,50 euro, terwijl ik helemaal geen internet aangvraagd of geactiveerd en gebruikt had in het buitenland . Normaal gesproken moet je voor het internetten in EU via een sms zo'n bundel van 5 euro aanvragen . Voor het internetten in het buitenland had ik niks aangevraagd en niet eens gebruikt. Ik heb momenteel 5 verschillende abonnementen bij de Telfort maar zoiets heb ik nooit meegemaakt . Ik ga niet akkoord met deze onterechte internetkosten van mijn mobiel in het buitenland voor deze maand. Gaarne uw beoordeling en aanpassing.

In verwachting van uw reactie verblijf ik .

Mvg ,
A.M.Khan

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

22 reacties

Het gaat om xxxxx
Reputatie 8
Badge +18
Het gaat om xxxxxxx .

Je kunt beter je mobiel nummer verwijderen omdat dit een openbaar forum is bovendien kun je het beste een nieuw topic aanmaken omdat dit het forum overzichtelijker maakt
Hoe moet ik het verwijderen? Kunt u het misschoen voor mij verwijderen?
Reputatie 8
Badge +18
@Ashkan In de betreffende reactie op het potloodje rechtsboven klikken dan kun je in je reactie nog dingen wijzigen en opslaan aanklikt worden de wijzigingen bewaard
Ik zag het. In verwachting van uw reactie op m'n klacht verblijf ik.
Er is onterecht 62,94 euro als internetkosten in het buitenland in rekening gebracht (binnen een paar minuten ) en als ik de roaming niet gelijk uitzat, was deze kosten tot honderden euro's opgelopen. Terwijl ik niets aangevraagd had en niet eens internet gebruikt had. Ik heb de Telfort over deze klacht een aantal keren gemaild maar tot nu toe geen enkele reactie gehad.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ashkan,

Vervelend dat de kosten zo onverwacht zijn opgelopen. Goed dat je dit zelf snel doorhad, dat scheelt een hoop centen.

Graag kijk ik voor je na wat ik precies voor je kan betekenen als je ook je postcode en huisnummer naar mij stuurt in 'n apart bericht.

Ik zie je reactie graag tegemoet.
Dat heb ik gedaan.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Ashkan,

Dank voor je bericht.

Ik zal dit voor jou uitzetten bij de klantenservice. Zij gaan dit voor je uitzoeken en je hierover benaderen.

Laat je het weten als je bent gebeld?
Beste meneer,
Ik heb het verhaal 3 keer per mail en de forum duidelijk uitgelegd. Ik snap niet waarom ik gebeld moet worden. We zijn vanaf eerste dag een week verder maar helaas heb ik tot nu toe geen relevante reactie gehad. Het is niet netjes.

Mvg,
A.M.Khan
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ashkan,

Mijn collega zal je telefonisch benaderen om dit uit te leggen. Helaas kan ik dit niet zelf voor je nakijken om uitsluitsel te geven. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben.
Goede dag,
Ik ben twee keer door de Telfort gebeld maar helaas mag ik tijdens mijn werk niet opnemen. Ik heb zelf de Telfort teruggebeld met 0,50 euro extra kosten maar daar zijn de medewerkers van de Telfort niet de hoogte van de klacht. Hoe gaan wij dit op deze wijze in de orde krijgen? Daar heb ik wel geduld voor.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ashkan,

Dat schiet niet echt op. Ik heb mijn collega's verzocht om je per e-mail op de hoogte te stellen, gezien je lastig kunt bellen tijdens kantooruren.
Reputatie 1
Hoi Ashkan,

Dat schiet niet echt op. Ik heb mijn collega's verzocht om je per e-mail op de hoogte te stellen, gezien je lastig kunt bellen tijdens kantooruren.

Dat is gewoon Telfort. Hetzelfde meegemaakt. Netjes gevraagd om het op te lossen krijg je eerst een onbeschofte deskhulp aan de lijn, tot tweemaal toe.
Daarna een ander vriendelijke dame die het een en ander zou nagaan en het verder zou bespreken met haar superieur. Nu meer dan twee weken geleden maar nog steeds niets gehoord, ook niet op herhaal mails etc.
Mijn voorraad MB in de wacht is al 4500 MB dus heel wat internet mogelijk, maar ik gebruik in de herfst en winter alleen internet via wifi
Maar Telfort is KPN en daar is het al niet beter.
Ze zeggen wel binnen twee werkdagen maar verder hoor je niets meer. Ik word het ook zat. Na dit abonnement geen Telfort meer.
Goede middag,
Ongeveer een week geleden heb ik eindelijk een mail ontvangen. Ik heb gelijk via een link een reactie teruggestuurd naar helaas tot heden niets gehoord. Gaarne uw beoordeling.

Mvg,
A.M.Khan
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ashkan,

Als je een e-mail gestuurd hebt, dan kan het een aantal dagen duren voordat je een reactie krijgt. Aangezien het per e-mail verloopt is dit helaas onvermijdelijk.
Reputatie 1
Hoi Ashkan, let maar op dat gaat lang duren met als resultaat dat jij zelf de schuldige bent. Jij heb geinternet dus jij betaald. Was bij mij ook het geval en is door Telfort als afgesloten gemeld. Nou voor mij gaat dat zeker over 18 maanden ook gebeuren en gelijk voor mijn huis aansluitingen. Zij denken de macht te hebben, nou dus niet, ik blijf de baas in eigen huis. In ieder geval sterkte met jouw eis.
Bert
Reputatie 1
Hai ashkan, hoe staat het met jouw vragen en antwoorden. Gisteren heb ik een medewerker aan de lijn gehad die het een en ander zou nagaan. Vandaag door Leon via mijn topic kontakt gehad die vertelde dat ik onbereikbaar was. De hele dag de telefoon bij mij gehad zelfs op plaatsen waar ik geen telefoon gebruik. Krijg ik om 17.50 uur een bericht van mw. Kok dat ze het geprobeerd had mij te bereiken. Ik had om 17.50 uur met een andere telefoon een bericht gezonden aan mijn telefoon.
We gaan maar weer afwachten of ze maandag nog terugbellen.
Bert
Hallo Bert en Michael,
Het lijkt alsof mijn klacht nog steeds niet duidelijk is bij de Telfort. Ik ontvang elke keer een ander antwoord. Het schiet niet op. Waarom is voor de EU INTERNET BUNDEL (5 EURO) wel een sms en voor de BUITEN EU INTERNET BUNDEL (die veel duurder is, zonder sms een limiet van 60,50 euro) geen sms of toestemming nodig? waarom? op deze wijze maakt de klant onnodige kosten voor de Telfort. Dit is gewoon niet menselijk. Er is zonder toestemming of sms gelijk 60,50 euro in rekening gebracht als internetkosten in het buitenland. Dit is de klacht. Ik kan het niet makkelijker uitleggen.

Groetjes,
Ashkan
Reputatie 1
Hallo Ashkan, bedankt voor je antwoord. Zo zie je maar hoe een provider zijn klanten tevreden houd. We wachten nu maar weer af. Je hoort nog wel wat de uitslag voor mij gaat worden.

Groetjes,

Bert
Reputatie 1
Hallo Ashkan, vandaag ben ik wel teruggebeld, en men vindt het nog steeds vreemd dat zoiets kan gebeuren. Zij gaat dit verder aankaarten. Voor mij is een oplossing gezocht. Voorlopig gaat mijn topic dicht tot er meer bekend is. Ik wacht verder af.

Groeten.
Bert
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ashkan,

Zoals mijn collega je per mail al bevestigde, wil ik je vragen om dit telefonisch te bespreken aangezien je zelf lastig te bereiken bent. Je mag contact opnemen met 0900 9596. De kosten die je hiervoor maakt kunnen eventueel na het contact in orde worden gemaakt.

Bedankt bij voorbaat.

Op dit topic plaats ik een slot.