beantwoord

internetbundel al binnen 2 dagen verbruikt

• 17 mei 2018
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik krijg een melding dat mijn internetbundel binnen 2 dagen is verbruikt. Wat onmogelijk is volgens mij. Thuis op de wifi gezeten en verder weinig internet gebruikt.
Heb inmiddels naar mijn apps gekeken of ik daar iets kon herleiden mbt verbruik, maar kan niets vinden. Hoe kan mijn verbruik al op zijn. Groot raadsel.
icon

Beste antwoord door Deborah 18 mei 2018, 16:12

Hoi Estjan, welkom op het forum! Ik zie dat je op 16 mei op twee momenten grotendeels je bundel hebt verbruikt.

16-05-2018 22:24:11 1471 MB
16-05-2018 07:28:12 565 MB

Deze data is daadwerkelijk verbruikt, alleen in verband met privacy kan ik niet inzien waarvoor je dit hebt gebruikt. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je WiFi verbinding was verbroken, zonder dat je het door had.

Je kunt wel blijven door internetten, alleen dan met een hele lage snelheid (64 Kbps). Met deze snelheid kun je bijvoorbeeld nog wel Whatsappen, maar bijv. geen video's streamen!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Betreft het een nieuw abonnement, zo ja wat is de ingangsdatum
Nee het abonnement loopt al meer dan 2 jaar.
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort pakt je topic op zodra je aan de beurt bent, vul alvast je mobiel nummer in op je forumprofiel
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Estjan, welkom op het forum! Ik zie dat je op 16 mei op twee momenten grotendeels je bundel hebt verbruikt.

16-05-2018 22:24:11 1471 MB
16-05-2018 07:28:12 565 MB

Deze data is daadwerkelijk verbruikt, alleen in verband met privacy kan ik niet inzien waarvoor je dit hebt gebruikt. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je WiFi verbinding was verbroken, zonder dat je het door had.

Je kunt wel blijven door internetten, alleen dan met een hele lage snelheid (64 Kbps). Met deze snelheid kun je bijvoorbeeld nog wel Whatsappen, maar bijv. geen video's streamen!

Reageer