Internet op Smartphone

• 20 december 2012
  • 3 reacties
  • 1965 keer bekeken

Badge
Ik weet niet of ik de enige bent , maar ik vindt het nogal irritant dat als ik door mijn bundel van 500 mb internet heen ben en ik nog 2 dagen moet wachten voor mijn nieuwe bundel ingaat. Dus heb je twee dagen of meer geen internet. Je kan dus geen berichten via Whatsapp meer versturen.
Voorheen zat ik bij Rabomobiel (ook KPN), en als ik daar door mijn internet ging gewoon de snelheid nar beneden maar bleef ik een internet verbinding houden. Ook bij een lager abonnement met minder dataverbruik.
Ik vindt dus eigenlijk dat het internet niet afgesloten zou moeten worden.
Nu moet ik voor een dag of 2 a 3 7,50 extra betalen voor 250mb wat de helft is van mijn abonnement.
Ik heb nu maar mijn data verbruik verhoogd. Naar 1000 mb. Maar eigenlijk is dat weer teveel.

Ben  ik nou de enige die hier tegen aan loopt

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Goedkoopste alternatief is zorgen dat als je in de omgeving bent van Wi-Fi modems je deze gebruikt om te internetten.
Thuis heb ik Wi-Fi dus mijn mobiel verbind thuis altijd via Wi-Fi, zit ik elders (familie of werk) dan is dit het eerste wat ik regel als ik er vaak of lang bent, scheelt altijd in je verbruik waardoor je net de maand door kan komen.
Badge
Goedkoopste alternatief is zorgen dat als je in de omgeving bent van Wi-Fi modems je deze gebruikt om te internetten.
Thuis heb ik Wi-Fi dus mijn mobiel verbind thuis altijd via Wi-Fi, zit ik elders (familie of werk) dan is dit het eerste wat ik regel als ik er vaak of lang bent, scheelt altijd in je verbruik waardoor je net de maand door kan komen.

Ja dat heb ik ook, ik heb Wifi unlocker geinstalleerd. Die zorgt er voor dat ik vrijwel overal verbinding kan maken, uiteraard wel in een bebouwde omgeving. er moeten n.l wel zwakbeveiligde modems zijn.

Op mijn werk , waar ik zo'n beetje de heledag ben,heb ik dat niet . Dus ben ik  alleen via sms te bereiken. Ik moet dus aan mensen doorgeven dat ik alleen via SMS bereikbaar ben.  waar anders mensen je een whatsappje sturen. komt deze niet aan ja, zodra ik weer een wifi netwerk oppak.

als je pas op je werk erachter komt dat je geen data meer hebt kan je ook je status niet aanpassen .  je hebt immers geen internetverbinding meer.
Badge
Ik heb zelf ook 500MB internet. Dit is prima mits je altijd wifi gebruikt waar dit aanwezig is.

Voorheen had ik een verbruik dat rond de 3GB lag en soms hoger. Met Wifi vaak aan verbruik ik meestal rond de 300MB per maand. (5GB via Wifi)

Reageer