internet niet via Telfort, slechts gebruik van Wifi

• 21 december 2012
  • 0 reacties
  • 2323 keer bekeken

Badge
Vanaf februari een abb. op Telfort, wil slechst Wifi gebruiken voor internet,  Eerste factuur meteen belachelijk hoog, immers had ongewild wel internet gebruikt. Abb. aangepast met 1 gb internet erbij. Internet zo instellen dat er slechts WiFi  dat is niet mogelijk volgens de medewerker van de Telfort winkel. In juli internet weer opgezegd, gebruik het niet. Daarna weer een forse factuur. Telfort rekent 1 euro voor 1 mb. Weer boos naar de winkel, kan niet worden uitegzet zegt men daar. In de veronderstelling dat er geen internet wordt gebruikt het abb. ongewijzigd gelaten. Maand erna weer forse rekening. Blijkbaar gebruik ik toch internet, maar weet niet wanneer en waarvoor.  Weer contact met Telfort, nu de klantenservice. Spreek zeer vriendelijke medewerker. Zij zegt het wel zo te kunnen instellen dat we slechts via WiFi internet gebruiken en doet dat meteen. Maakt ook een klacht aan waar binnen 5 dagen op gereageerd zou worden (was 12 november). Nog steeds geen reactie ontvangem Wel worden de rekeningen van mijn bank afgeschreven, die heb ik nu gestorneerd. Ik wil eerst dat mijn klacht behandeld wordt en dat Telfort een aanbod doet omdat ik fout ben voorgelicht. Bovendien snapt iedereen dat je geen 1 euro voor 1 mb internet gaat gebruiken als je met een abb. dat veel goedkoper kunt. Bewijst dat ik onbewust dat interner heb gebruikt, dat ik fout ben voorgelicht en dat Telfort niet reageert op mijn klacht, Inmiddels voor de zekerheid het abb opgezegd. Schandalig dat dit kan, 1 euro betalen voor 1 mb internet gebruik moet verboden worden, ook Telfort zou hier zelf niet aan mee moeten willen werken. Oplichterij van de ergste soort. (ik ben een wat ouder iemand die dus gewoon is besodemieterd. Jammer dat niet reageert op mijn klacht en jammer dat ik inmiddels al € 250,- niet heb betaald en dat ook daar niemand op reageert. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt ?

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer