internet buitelandbundel?

• 1 juli 2012
  • 3 reacties
  • 2561 keer bekeken

Badge
nu de tarieven zijn aangepast en kpn zelf al een buitelandbundel heeft gaat die ook nu bij telfort beginnen?

http://tweakers.net/nieuws/82846/providers-bieden-bundels-voor-mobiel-internet-op-vakantie.html

3 reacties

Reputatie 1
@Daphne,

Bedankt voor de reactie.
Jammer dat jullie hierin achterblijven op de andere aanbieders. In Februari loopt mijn contract bij jullie af. Als het dan nog niet mogelijk is stap ik over op een andere aanbieder.
Reputatie 1
Ik zou er maar niet op rekenen. Ik heb zelf onlangs dezelfde vraag gesteld hier. Telfort weigert blijkbnaar om te reageren hierop via het forum.
Via de e-mail kreeg ik zo'n waardeloos antwoord als;
"momenteel is nog niet bekend of en wanneer dit beschikbaar komt. Houd onze website in de gaten"

Blijkbaar raken ze liever trouwe klanten kwijt dan dat ze met de tijd mee gaan en ook zo'n buitenland bundel gaan aanbieden.
Badge +2
@Jeroen1983,

Mijn excuses dat ik niet eerder heb gereageerd op uw vraag. Het ontvangen antwoord klopt. Op dit moment is het niet bekend of wij speciale buitenlandbundels gaan aanbieden. Wel zijn de tarieven verlaagd voor het gebruik van uw mobiel in het buitenland (maar dat wist u vast al) 😉.

Daphne

Reageer