beantwoord

Inlogcode voor factuur werkt niet

  • 23 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo, mijn telefoon is afgesloten en wil betalen via de link die ik van jullie per sms heb gekregen allen werkt deze inlogcode niet?????
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 augustus 2019, 14:10

Hoi @phazeleger90, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees een geblokkeerde telefoonaansluiting welke je heel graag wilt deblokkeren. Maar de code om te betalen werkt niet. Ik zie dat je hier via een ander kanaal al contact over hebt gehad. ER is een nieuwe link gestuurd. Is deze ook al betaald? Want het kan helaas tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.
Bekijk reactie

2 reacties

Ik denk dat je beter voor 21.00 even kan bellen; er is weinig webcare activiteit vandaag.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @phazeleger90, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees een geblokkeerde telefoonaansluiting welke je heel graag wilt deblokkeren. Maar de code om te betalen werkt niet. Ik zie dat je hier via een ander kanaal al contact over hebt gehad. ER is een nieuwe link gestuurd. Is deze ook al betaald? Want het kan helaas tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.

Reageer