Ingangsdatum abonnement om duistere reden veel later

• 22 augustus 2012
  • 0 reacties
  • 1946 keer bekeken

Ik heb het "superkoopje" besteld en op 18 augustus dit abonnement in laten gaan. Dit is in TWEE aparte e-mails door Telfort bevestigd (ordernr. 1207316904).
Echter, in Mijn Telfort staat doodleuk 4 oktober als startdatum. Daardoor heb ik nu "extra kosten" aan sms-jes en bellen. En mobiel internet werkt niet. Ik heb via het contactformulier hier vragen over gesteld.

Vandaag kreeg ik antwoord. Volgens een e-mail aan mij van 17:31 uur vandaag, als antwoord op mijn vraag/klacht, gaat mijn abonnement op 4 oktober in.
Dus Telfort sluit een abonnement af en verandert doodleuk de ingangsdatum? Of zit er iets goed fout in de systemen? Nogmaals: ik ga niet de "extra" kosten aan sms-jes en bellen betalen vanaf 18 augustus, want dat is de ingangsdatum van mijn abonnement. En dus niet 4 oktober; geen idee waar dat vandaan komt.

Uit de mail van Telfort:

Uw simkaart is succesvol geactiveerd. Goed dat u voor telfort hebt gekozen. Uw Telfort 06-nummer is 06********
Het abonnement zal op de door u gekozen startdatum, 18-08-2012, ingaan. Wilt u eerder bellen? Dat kan, tegen een aangepast tarief. Deze tarieven kunt u terugvinden op www.telfort.nl/klantenservice.

Ik verwacht dan ook dat dit nog deze week recht wordt gezet en ook mobiel internet wordt geactiveerd, wat ik bij mijn aangevraagd abonnement had inbegrepen!

Ik zet dit maar op het forum, omdat ik geen zin heb aan 10 cent per minuut "plus eventueel kosten voor uw mobiele telefoon" (ja, hoe vaak zou iemand met een mobiel bellen als deze een mobiel abonnement van Telfort heeft afgesloten)? En dat voor fouten bij Telfort zelf. Lekker begin van iets waar ik 2 jaar aan vast zit!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.