beantwoord

Ingang nieuw abonnement

• 25 juli 2016
  • 4 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik heb laatst een nieuw abonnement aangevraagd maar kan nergens vinden wanneer deze nou in gaat. Vanaf deze woensdag (27 juli 2016) zou het nummerbehoud van kracht gaan. 30 juli (2016) zou mijn eerste factuur afgeschreven worden van mijn bank account. Maar wanneer kan ik nou gebruik gaan maken van mijn abonnement? Wanneer het nummerbehoud in gaat, of wanneer de eerste factuur is betaalt?
icon

Beste antwoord door Stephen 27 juli 2016, 14:24

Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat nummerbehoud inmiddels succesvol is uitgevoerd. Als het goed is heb je om 10:39 uur een sms als bevestiging ontvangen. Je abonnement gaat hiermee ook per vandaag woensdag 27 juli 2016 van start. Ik vertrouw je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo RLJ Liebr, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik dit alles voor je kan uitzoeken. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat nummerbehoud inmiddels succesvol is uitgevoerd. Als het goed is heb je om 10:39 uur een sms als bevestiging ontvangen. Je abonnement gaat hiermee ook per vandaag woensdag 27 juli 2016 van start. Ik vertrouw je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.
Bedankt! Mijn abonnement is inderdaad vandaag in gegaan. Hartelijk dank voor uw tijd.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan en bedankt voor het bevestigen. 🙂