beantwoord

Inflatiecorrectie mobiele abonnement 2019

• 4 juli 2019
  • 31 reacties
  • 887 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Klopt @mandy , de voorwaarden zijn soms slecht uit gelegd door de medewerkers en mede forumers, maar dit neemt niet weg dat je ze zelf behoort te lezen, je geeft er uiteindelijk zelf akkoord voor door de "handtekening" te zetten.

Dan vind ik de voorwaarden van een telfoon abbo nog een makkie eigenlijk, ben nu al bijna 2 jaar met de verzekering bezig, zij willen andere voorwaarden, ik ben het er niet mee eens, dus word er al 1.5 jaar lang heen en weer geschoven met polissen en voorwaarden, en dan hebben we het over een blaadje of 10/15 met veel te kleine letters waar steeds weer iets nieuws in staat, en het staat of valt ermee of ze na een schade wel of niet tot een half miljoen gaan uitkeren om de boel te saneren, geeneens herbouw waarde.
Zijn oude bedrijfsgebouwen die niet meer als zodanig gebruikt worden, enige is dat het dakje uit asbest bestaat, hebben we het over een 400 vierkante meter maar.

Maar heb je volgens mij al eerder gezegd, 300 minuten en 500 Mb kon je over zetten naar onbeperkt met 2 Gb en maandelijks opzegbaar voor die 15 euro, die kans is nu verkeken want die zijn rap omhoog gegaan toen bekent werd dat Telfort ging verdwijnen.

En combivoordeel kan inderdaad zomaar veranderen, is een gunst en geen recht, er zitten aan combivoordeel ook extra voorwaarden, en dit noemen ze dan vaak actie voorwaarden, en kunnen elk moment eenzijdig veranderd worden zonder dat je als klant er rechten aan kunt ontlenen.

Is dat contract niet te openen met de 4 cijfers van de postcode.
Dank je jimny, maar deze had ik al geprobeerd en dat was het niet helaas.

Galdor68, het klopt voor nu dat het combivoordeel komt te vervallen als er iets veranderd.
Dat je bv alleen Thuis afneemt zonder mobiel.

Waar het mij omgaat is dat het combivoordeel kan veranderen aan Telfort zijde.
Dat is ook gebeurd met de dubbele belminuten en het opnemen pakket.
Dus wie zegt dat de huidige combivoordelen blijven?
Helemaal wanneer je er plots voor komt te staan dat het KPN wordt en andere voorwaarden gaan gelden.
Net zoals er nu met prepaid aan de gang is.

En ik wil niet 2 jaar vastzitten aan een abonnement, dus maandelijks opzegbaar is bij mij een pre.
Als ik bij Telfort 'verleng' wordt het nog duurder, plus dat ik niet zoveel data nodig heb.
Stel ik stap over naar een andere provider en dat bevalt niet of er is bijna geen ontvangst,
dan zit ik eraan vast.

Je hebt providers met goedkope mobiele abonnementen waar je gelijk 2 jaar vastzit.
Als de service niet goed is of geen ontvangst, is het jammer.
Je kunt dat abonnement dan ook niet afkopen.
Maar dat kan je niet zomaar vinden, dit staat redelijk verstopt in de voorwaarden.

Tot nu toe, heb ik steeds bijna €0,30 inflatie correctie gehad.
De enige reden dat combivoordeel wordt in getrokken is als je niet meer aan de voorwaarden voldoet.

Ik weet wat je bedoeld namelijk de wijziging van vorig jaar, dat is iets anders dan iets intrekken. Akkoord de dubbele belminuten zijn vervallen dat klopt maar voor 1 euro extra onbeperkt bellen is ook gunstig.
Er is juist extra combivoordeel bij gekomen dubbele data met 2 mobiele abonnementen op 1 adres.

Je kan nu nog verlengen met de Telfort voorwaarden dan zou de 2 GB en onbeperkt bellen a € 13,50 iets kunnen zijn. Alleen als je nog bij Telfort wil blijven anders kan je beter niks doen.

30 eurocent inflatie correctie dat is best veel ik vond de de 17 eurocent die ik er vorig jaar bij kreeg al genoeg.
Reputatie 8
Badge +17
Dat contract wat je indertijd is toegestuurd via mail kun je hoogstwaarschijnlijk openen met 0000
Destijds ervoor getekend ja, dat klopt.
Voor in eerste instantie 300 minuten en geen data, voor €7,00 uit 2012.
Daarna met 500 MB data wat voor mij genoeg is, maar er kwam €7,00 bij in 2014.
( Dit abonnement heb ik per email ontvangen vanuit een Telfort winkel met wachtwoord.
Het wachtwoord vergeten n kan het nooit meer openen.
Al moet ik nog wel ergens hebben liggen. Telfort geeft niet thuis.)
Dat was mijn abonnement destijds en nu nog, zonder combivoordeel.
Met het combivoordeel werd data 600 minuten en 1 GB data voor €14,00.
Ineens werd het combivoordeel veranderd, de dubbele belminuten gingen eraf.
Dus ik hield in eerste instantie 300 minuten over wat veel te weinig is.
Dat is later gecorrigeerd naar 400 minuten extra, dus 700 minuten nu in totaal.
In mijn abonnement zit nog wel 'Lekker lang', na 10 minuten gratis.
Ooit geprobeerd te 'verlengen'.
Wat men niet vertelde, is dat ik het voordeel 'Lekker lang' kwijt raakte.
Maar wat ik nog kwalijker nam, is dat het inclusief het combivoordeel was,
plus dat het abonnement nog duurder uitkwam.
Ja, die kleine lettertjes hé en foutieve informatie verstrekken.
(Dat moet jij ook erkennen Doornekamp33.)
Dus ik heb mijn bestelling geannuleerd en nooit meer verlengd en het door laten lopen.
Na die tijd, altijd de voorwaarden ect goed gelezen en doorgevraagd.
Waar het mij om gaat is mijn uiteindelijke abonnement zonder combivoordeel.
Dus 300 minuten en 500 MB dat voor nu €15,02.
Dit omdat gebleken is dat een combivoordeel bij Telfort ook zo ingetrokken kan worden.
Zie de dubbele data bij mobiel, het opnemen pakket bij Thuis.
Zo zijn er wel meer voorbeelden te benoemen.
Dus ja, dit abonnement is duur, veel te duur.
En naar KPN?
No way.
Tja, elk jaar hetzelfde, de inflatie correctie, je hebt er toch voor getekend dat ze dat toepassen.

Reageer