beantwoord

Inflatie correctie

• 18 december 2019
  • 4 reacties
  • 162 keer bekeken

Reputatie 1

Het valt me net op dat er sinds zowat het begin van mijn abonnement een inflatiecorrectie wordt toegepast. Volgens de regels die jullie op de website uitleggen zou dat voor mijn abbo echter helemaal niet van toepassing zijn. Op de webpagina: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/inflatiecorrectie-mobiele-abonnement.htm staat in de eerste regel bij “Voor wie geldt inflatiecorrectie”: Telfort past geen inflatiecorrectie toe als je huidige contract is ingegaan na 1 april 2019.

Aangezien ik verlengd heb zou dit ook kunnen gelden: Heb je je abonnement verlengd? Dan geldt inflatiecorrectie niet als je na 1 april 2019 de verlenging hebt aangevraagd.

Mijn huidige contract is ingegaan op 15-4-2019. Ik heb in April en Mei geen inflatiecorrectie betaald, echter daarna ineens 0,40 per maand. Dit klopt toch gewoon niet.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 december 2019, 15:50

Ik heb gekeken, ik zie dat jouw abonnement 15 april is ingegaan. Dit is heb je echter 18 februari aangevraagd. Op de pagina die je stuurde staat onder de vraag: Voor wie geldt de inflatiecorrectie? het volgende:

Heb je je abonnement verlengd? Dan geldt inflatiecorrectie niet als je na 1 april 2019 de verlenging hebt aangevraagd. De inflatiecorrectie is dus wel van toepassing zoals je zelf ook al had gevonden. Ik kan er niet meer van maken. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Zoals het daar staat kan ik begrijpen dat je er zo over denkt. Voor wat ik me herinner stond er vroegâh iets van “als je abonnement pas 3 maanden of korter geleden is gestart”. Iets in die strekking……

Voor nieuwe klanten dus. Overigens niet handig zoals het er nu staat in mijn beleving. Hoe het exact zit is aan Telfort om uit te leggen. Het zal ook in je contract staan.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @derx, je geeft aan dat de inflatiecorrectie voor jou niet klopt. Nu wil ik graag eens meekijken naar jouw abonnement wat er precies op jou van toepassing is. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en mobiele nummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 1

Hoi @derx, je geeft aan dat de inflatiecorrectie voor jou niet klopt. Nu wil ik graag eens meekijken naar jouw abonnement wat er precies op jou van toepassing is. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en mobiele nummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hallo Bart,

sorry voor de late reactie (drukdrukdruk enzo). Ik heb zojuist mijn gegevens toegevoegd in mijn profiel.

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb gekeken, ik zie dat jouw abonnement 15 april is ingegaan. Dit is heb je echter 18 februari aangevraagd. Op de pagina die je stuurde staat onder de vraag: Voor wie geldt de inflatiecorrectie? het volgende:

Heb je je abonnement verlengd? Dan geldt inflatiecorrectie niet als je na 1 april 2019 de verlenging hebt aangevraagd. De inflatiecorrectie is dus wel van toepassing zoals je zelf ook al had gevonden. Ik kan er niet meer van maken. 

Reageer