beantwoord

Ineens hoog dataverbruik

• 22 mei 2016
  • 4 reacties
  • 670 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb sinds kort ineens een heel hoog dataverbruik. Zo kwam ik met 1000 makkelijk de maand rond, had zelfs soms de helft over, en nu ben ik in 3 dagen 900 mb kwijt. Ik heb sinds de update naar Android 6 wel meer problemen, zoals batterij wordt leeggeslurpt. Weet niet of dat ermee te maken heeft?
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Lil 15 juni 2016, 07:03

Hoi Nelly, sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.
Ik had n food app die in combinatie met n app van n sportschool synchroniseert. Ik heb die foodapp eraf gehaald en dat vreet n hele hoop mb's minder. Dus ik heb nou weer mijn normale mb verbruik
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Een veel data gebruikende app die niet afgesloten is?
Een update die niet over wifi gedaan is?

Er zijn goede apps om dit te beheren, bv
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobidia.android.mdm&hl=nl&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Ddataverbruik+app&pcampaignid=APPU_1_ublBV5_TN8mUgAagkrKwBA
Hoi Nelly, updates gaan alleen over de wifi en sluit apps zoals Facebook al handmatig uit. Is me wel opgevallen in het verbruik zodra wifi uitschakelt er ineens hoop data verbruik is en dan ben ik onderweg naar mijn werk en doe ik niks met de telefoon. Ik heb de app geïnstalleerd. Zal het eens in de gaten houden. Dank je wel voor je reactie.
Geen dank, graag gedaan.
Als je er achter bent waar het dataverbruik vandaan komt, wil je dat dan hier posten?
Hoi Nelly, sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.
Ik had n food app die in combinatie met n app van n sportschool synchroniseert. Ik heb die foodapp eraf gehaald en dat vreet n hele hoop mb's minder. Dus ik heb nou weer mijn normale mb verbruik