incasso brief

• 16 januari 2013
  • 4 reacties
  • 2613 keer bekeken

vanmiddag hebben we meerdere malen telefonisch contact gehad, 

Het gaat om het volgende:

4 maand geleden, op 31 augustus 2012, hebben wij een abonement afgesloten bij jullie.
Er werd ons MEERDERE malen verteld, telefonisch, dat INTERNET, TELEFOON EN TELEVISIE door jullie bij UPC opgezegd werd.
Nu hebben wij tot onze verbazing een incassobrief gekregen van Bos Incasso, een incassobureau van UPC.
Wij hebben vandaag, 16-01-2013, met een medewerkerster van jullie gebeld, die vertelde dat ALLES, INTERNET, TELEFOON EN TELEVISIE door jullie is opgezegd.

Wij vroegen om een bevestiging via de mail, maar deze dame kon ons dat niet geven, maar verzekerde ons ervan dat ALLES is opgezegd, en dat de fout dus bij UPC moest liggen.

Wij hebben hierna met UPC gebeld, en nu blijkt dat jullie alleen telefoon en internet hebben opgezegd, en dus niet televisie. UPC vertelde ons dat op jullie site, telfort, staat dat jullie alleen telefoon en internet kunnen opzeggen, maar televisie niet.
Dit is ons nooit verteld door Telfort, er is ons ook niet gewezen op het feit dat wij dit zelf op moesten zeggen.

We belden dus hierna weer met jullie, telfort, en deze medewerker vertelde ons dat televisie inderdaad niet is opgezegd omdat jullie dit niet mogen doen.
Ook wees deze medewerker ons erop dat wij nadat het abonement bij jullie is afgesloten wij een opzegkaart zouden ontvangen.Deze behoord in de doos te zitten waar ook de tv ontvanger in zat. Deze opzegkaart hebben wij nooit mogen ontvangen van jullie.

daarna zeggen ze dat we een klacht moesten indienen via de mail.wil ik wel doen maar dan moet ik niet de mail terug gestuurd krijgen

Nu is dus het feit dat er een rekening bij UPC openstaat van €131,81 inclusief de gemaakte incasso kosten en daar komt nog een rekening van januari bij.
Inmiddels is UPC door ons zelf opgezegd.

alleen ben ik niet van plan om voor deze kosten op te draaien

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Los van je probleem is het niet gewenst (toegestaan?) om namen van medewerkers op het forum te plaatsen.
Die kun je dus het beste verwijderen.
verwijdert
Reputatie 8
Badge +16
http://www.telfort.nl/internet/overstapservice/#open-tab-overstappen

Hier staat dat Telfort televisie niet opzegt als je voor de overstapservice kiest. Dit moet je zelf doen.

Als een Telfortmedewerker inderdaad meermaals telefonisch heeft toegezegd dat ze TV bij UPC voor je opzeggen, dan hebben ze je fout geïnformeerd.
Ze hebben toen ik het abonnement afsloot gezegt dat ze alles zouden opzeggen. En toen ik gisteren de eerste keer belde zei een mevrouw dat alles was opgezegt en dat de fout dan bij UPC lag

Reageer