beantwoord

In eerste instantie verkeerde simkaart ontvangen

• 13 februari 2014
  • 5 reacties
  • 764 keer bekeken

Hallo,

Ik heb via Belsimpel een sim-only van Telfort besteld. Dit is inclusief nummerbehoud (ik stap over vanaf KPN).
Echter heeft Belsimpel mij in eerste instantie de verkeerde simkaart opgestuurd. Dit moest een microsim zijn.
De microsim heb ik inmiddels in huis. Moet ik nu nog iets doen?

Hoor het graag!

Groet, Els 
icon

Beste antwoord door Denise 13 februari 2014, 14:53

Welkom op het forum Els10!

Wat fijn om te lezen dat je voor Telfort hebt gekozen 🙂 Om gebruik te kunnen maken van de simkaart dien je deze eerst te activeren. Dit kun je direct in orde laten maken door onze telefonische klantenservice (0900-9596). Ik adviseer je om dit te doen zodra jouw abonnement bij Telfort van start gaat. Zo voorkom je dubbele abonnementskosten.

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Els10!

Wat fijn om te lezen dat je voor Telfort hebt gekozen 🙂 Om gebruik te kunnen maken van de simkaart dien je deze eerst te activeren. Dit kun je direct in orde laten maken door onze telefonische klantenservice (0900-9596). Ik adviseer je om dit te doen zodra jouw abonnement bij Telfort van start gaat. Zo voorkom je dubbele abonnementskosten.

Denise
Hoi Denise,

Dank voor je reactie!
Mijn abonnement bij KPN loopt 12 maart af, en het nieuwe abonnement bij Telfort start 13 maart. Op die dag wordt ook mijn nummer over gezet.
Kan het activeren van de simkaart dan nog steeds pas als het abonnement bij Telfort start?
Badge
@Els10,

Het antwoord op jouw vraag is ja. De vraag is, heeft Belsimpel een blanco simkaart gestuurd ter vervanging of hebben zij een compleet nieuwe aanvraag gedaan. Als de microsim al gekoppeld is aan jouw abonnement, hoef jij helemaal niets meer te doen. Heb je een blanco simkaart ontvangen, dan moet de simkaart nog geactiveerd worden. Dat kan altijd, nu of straks. Het abonnement is namelijk al actief, ook al gaan de abonnementskosten pas in maart in. Ik ga graag even voor jou na wat er precies in het systeem staat. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer van Telfort, simkaartnummer microsim en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Badge
@Els10,

Jouw tijdelijke nummer is nu gekoppeld aan de microsim. Alles staat nu goed, jij hoeft verder niets meer te doen. Op 13-03-2014 kun je de simkaart van Telfort in gebruik gaan nemen. Ben je zo voldoende geïnformeerd?

Laïla
Hoi Laïla,

Super zeg! Bedankt!

Reageer