beantwoord

Ik wil schriftelijk contact

  • 7 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 181 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik wil graag schriftelijk contact met Telfort ivm een niet correcte afsluiting/verrekening van de laatste facturen. Telefonisch werd er alleen gezegd dat e.e.a. uitgezocht werd, maar dat is dus niet juist gebeurd.
Ik hoor graag van jullie.

Admin: reacties afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 7 augustus 2019, 12:49

Dit zijn de contact mogelijkheden bij Telfort.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Ook de postadressen staan erbij.

[h5]Telfort Mobiel[/h5]
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn
[h5]Telfort Internet, TV & Vast Bellen[/h5]
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn
[h5]Telfort Zakelijk[/h5]
Postbus 550
5800 AN Venray
Bekijk reactie

7 reacties

Dit zijn de contact mogelijkheden bij Telfort.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Ook de postadressen staan erbij.

[h5]Telfort Mobiel[/h5]
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn
[h5]Telfort Internet, TV & Vast Bellen[/h5]
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn
[h5]Telfort Zakelijk[/h5]
Postbus 550
5800 AN Venray
Reputatie 1
om te huilen!
Hallo, ik wil graag schriftelijk contact met Telfort ivm een niet correcte afsluiting/verrekening van de laatste facturen. Telefonisch werd er alleen gezegd dat e.e.a. uitgezocht werd, maar dat is dus niet juist gebeurd.
Ik hoor graag van jullie.

Hallo @Neeltje87 ,
zie onderstaande link voor de contactmogelijkheden:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Neeltje87. Welkom hier. Ik zie dat @nelly jacoba en @JanD al hebben verwezen naar de contactmogelijkheden. Ik help je hier ook graag verder. Kan je toelichten wat er precies misgaat met de verrekening van je laatste facturen? En zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Laat het weten als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Neeltje87. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat het inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan lees ik het graag!
Reputatie 1
Ik heb inderdaad een klacht ingediend, dat kan wel schriftelijk! Bedankt!
Reputatie 8
Badge +9
Oké, duidelijk! Graag gedaan en mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je mij te vinden.

Reageer