Ik wil ondertussen antwoord van de klantenservice..

• 11 augustus 2012
  • 20 reacties
  • 5871 keer bekeken

Badge
Hallo , op 2 julie hebben Julie een brief gehad met referentienummer CM120702000149. Ik heb op 28 Julie een email gehad met de excusses dat we nog geen bericht hadden ontvangen en dat we binnen 10 werkdagen bericht zouden krijgen. We zijn al meer als 10 werkdagen verder en WEER heb ik geen bericht ontvangen, ik begin hier nu echt de balen in de krijgen, julie nemen je klanten schijnbaar niet serieus.

Ik wil ondertussen antwoord!!!

afz Aaron

P's ik probeerde dit bericht ook via de email te sturen via de site maar zoals gewoonlijk werkt het weer eens niet!!!

20 reacties

Op 13 juni ontving ik van telfort een bevestiging ivm de overstapsevice, dat telfort mijn abonnement bij mijn provider zou opzeggen.
Echter heb ik inmiddels al 2 keer een faktuur van mijn vorige provider ontvangen. Heb contact met mijn vorige provider opgenomen en
het blijkt dat Telfort de overstapservice niet heeft geregeld, want er is niets over bekend.
Ben nu al ruim 1 week bezig met telfort om dit probleem op te lossen, maar ik krijg ook geen reactie.
Dus ik betaal nu dubbel voor zowel internet als bellen.
Mijn probleem is naar volle tevredenheid opgelost.
Telfort, hartelijk bedankt hiervoor.
Badge
Geachte heer, mevrouw,

En ik wil ook graag eens een antwoord op mijn twee mails.

Ik zou drie maanden een extra aanvullend TV pakket mogen gebruiken.
Die heb ik nooit gebruikt, dus een vinkje in de wijziging van abonnement gezet.
Want zo werd gezegd, als ik niks deed, dan moest ik er maandelijks voor gaan betalen.

Dus wat doet Telfort, ze brengen me het in rekening.
Probeer ik de hele dag Telfort te bereiken op dat dure 0900 nummer en word ik iedere keer in de wacht gezet.
Alsof ik niks anderes te doen heb.
Heb ik ook nog binnen die drie maanden alsnog geprobeerd om in te loggen op 30-10-2012, maar toen kreeg ik keer op keer een foutmelding van http500 op mijn scherm te zien. Hier heb ik een screenshot van gemaakt en u per mail opgestuurd.

Vreemd is dat op mijn status alleen staat dat ik interactieve TV heb en geen vinkje bij aanvullend pakket, maar het wordt wel doorberekend.

Graag wil ik het teveel betaalde dus terug en GEEN aanvullend pakket.

En nog liever had ik gewild dat Telfort niet was samengegaan met KPN, dan was de service nu nog als voorheen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.
Badge
Geachte heer, mevrouw,

En ik wil ook graag eens een antwoord op mijn twee mails.

Ik zou drie maanden een extra aanvullend TV pakket mogen gebruiken.
Die heb ik nooit gebruikt, dus een vinkje in de wijziging van abonnement gezet.
Want zo werd gezegd, als ik niks deed, dan moest ik er maandelijks voor gaan betalen.

Dus wat doet Telfort, ze brengen me het in rekening.
Probeer ik de hele dag Telfort te bereiken op dat dure 0900 nummer en word ik iedere keer in de wacht gezet.
Alsof ik niks anderes te doen heb.
Heb ik ook nog binnen die drie maanden alsnog geprobeerd om in te loggen op 30-10-2012, maar toen kreeg ik keer op keer een foutmelding van http500 op mijn scherm te zien. Hier heb ik een screenshot van gemaakt en u per mail opgestuurd.

Vreemd is dat op mijn status alleen staat dat ik interactieve TV heb en geen vinkje bij aanvullend pakket, maar het wordt wel doorberekend.

Graag wil ik het teveel betaalde dus terug en GEEN aanvullend pakket.

En nog liever had ik gewild dat Telfort niet was samengegaan met KPN, dan was de service nu nog als voorheen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Blijf hopen heb zelf al 3x een e mail gestuurd en nog steeds geen antwoord gehad.
Een woord voor ZOOITJE!
op emails reageren ze niet... ik heb meermalen het online contactformulier ingevuld en verzocht contact met mij op te nemen maar dit doen ze gewoon niet moet bellen en dat is duur als je doordat je vast bellen niet werkt mobiel moet bellen en 29 minuten in de wacht staat......
Op 13 juni ontving ik van telfort een bevestiging ivm de overstapsevice, dat telfort mijn abonnement bij mijn provider zou opzeggen.
Echter heb ik inmiddels al 2 keer een faktuur van mijn vorige provider ontvangen. Heb contact met mijn vorige provider opgenomen en
het blijkt dat Telfort de overstapservice niet heeft geregeld, want er is niets over bekend.
Ben nu al ruim 1 week bezig met telfort om dit probleem op te lossen, maar ik krijg ook geen reactie.

ha ha same for me waardeloos dus
Mijn probleem is naar volle tevredenheid opgelost.
Telfort, hartelijk bedankt hiervoor.

Hoi Orchidee23,

Ik heb precies hetzelfde probleem... Ook ik heb nu dubbele kosten. Is het door dit formum opgelost? Wat heb je precies gedaan?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Vriendeljke groet, 

Karlijn 
Hallo,

Het blijkt dat ook bij mij Telfort de overstapservice niet goed heeft geregeld.
Graag wil ik hier spoedig contact over omdat ik nu dubbele kosten heb. 
Daarnaast kan ik mijn vaste telefoon niet meer gebruiken omdat er dus ook geen nummerbehoud meer is aangevraagd....

Ook zou ik worden teruggebeld over de telefoonkosten die ik al heb gemaakt om in contact te komen met de klantenservice van telfort.
Tot op heden heb ik hier ook nog  niks over gehoord.

Graag reactie! 
Reputatie 1
Jullie zijn niet de enige. Ik wacht al 2 maanden op een goede oplossing en een reactie van Telfort! DRAMATISCH is telfort gewoon!!!
Hoe kan voor de klant bij reactie 6 opgelost zijn qua klantenservice en bij vele anderen niet, en zelfs niet mogelijk om iets van hen te horen (telfort klantenservice)?!
Hoe kan bij de cliente van reactie 3 (geen 6) wel opgelost zijn qua bereikbaarheid telfort klantenservice en ik en vele anderen niet?!
Ik heb het zelfde probleem op 11-9 een vraag/klacht CM120911000261 gestuurd, wel netjes een bevestigingsemail gehad.
maar die 10 werkdagen dat is intussen 2 maanden, nog een mail gestuurd weer niks teruggehad!

Telfort z'n klantservice daar zijn gewoon geen woorden voor, geen navolging of reactie wat dan ook...
Reputatie 3
Badge +1
@commerciale,

Mijn excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Kan ik je verder helpen?

@payal,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog geen antwoord hebt ontvangen op je vraag.
Ik heb het voor je nagekeken aan de hand van het casenummer dat je hebt vermeld.
De vraag was waarom de abonnementskosten verhoogd waren. Op 20 september is deze vraag beantwoord (via een mail) waarin wordt aangegeven dat dit te maken heeft met de inflatiecorrectie.
De volledige mail zal ik je via een privébericht sturen.

Denise
Ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd. Sindsdien heb ik zeer slechte ontvangst. 

Ik heb hier op 21 juni een vraag gesteld via het webformulier (omdat de FAQ aangeeft dat dat de beste methode is voor mijn klacht). Daarop kreeg ik een call nummer CM120621000426.
Daar mocht ik op 20 september een antwoord op ontvangen, namelijk, de problemen zijn opgelost.
Echter is dit niet correct, de problemen zijn eerder verslechterd, vandaar een reactie gestuurd.
Daar mocht ik op 5 november weer een reactie op ontvangen, waar wordt gemeld dat de problemen niet bestaan en als ik een andere mening heb, ik maar even 3 andere gebruikers met Telfort met dezelfde problemen moet noemen anders wordt de call wederom gesloten.

Nu weet ik niet meer welke kant ik op moet gaan. 3 anderen met Telfort:ik ken er geen 3 met telfort, laat staan met vergelijkbare klachten. Wil dat gelijk zeggen dat het probleem niet bestaat? Lijkt me een vreemde manier van je gelijk halen.

Dat ik slechte ontvangst heb, is vervelend. Maar de manier hoe Telfort met mijn klachten omgaat is ronduit abominabel. Ik ben al 12 jaar klant, waarvan de eerste 10 jaar met volle tevredenheid, maar nu ik eens service verwacht geeft Telfort niet thuis.

Grappig detail: het beantwoorden van een klacht, al is het maar één zin, kost twee maanden. Echter het innen van de rekeningen kost nooit 2 maanden, dat is meestal vrij punctueel...
Reputatie 3
Badge +1
@Emielt,

Spijtig om te lezen dat je problemen hebt met de dekking. 
Aan de hand van het nummer dat je op hebt gegeven heb ik jou klacht opgezocht.
Je hebt een antwoord per mail ontvangen waarin het volgende staat aangegeven:

''Volgens onze gegevens is de netwerkkwaliteit in en om door u opgegeven adres(sen)  toereikend. Dit betekent dat u hier buitenshuis zonder problemen moet kunnen bellen. Het is overigens Telfort niet bekend dat er een nieuwe zendmast geplaatst gaat worden.

We maken u erop attent dat dekking binnenshuis onder andere afhankelijk is van de constructie van uw woning en de eventuele aanwezigheid van bebouwing in uw omgeving die de sterkte van het netwerksignaal kunnen afzwakken. Ook de gebruikte mobiele apparatuur is van invloed: de kwaliteit van de ontvangst verschilt per toesteltype.

Verder is het zo dat er plaatsen zijn waar het heel moeilijk is om netwerkdekking te realiseren. Dit geldt bijvoorbeeld voor stiltegebieden, natuurgebieden of andere locaties waar het
plaatsen van zendmasten niet is toegestaan.

Duurt uw klacht onverhoopt voort? Indien u dat wenst, kunnen wij voor u een algemene
dekkingsklacht aanmelden bij onze afdeling Netwerk. Deze klacht wordt niet op individuele basis afgehandeld en u ontvangt hier dus ook geen reactie op. De gegevens worden opgeslagen en wegen mee tijdens het nemen van beslissingen over aanpassingen aan en verdere optimalisering van het netwerk van Telfort. Dit is dus geen garantie dat het bereik ook daadwerkelijk wordt verbeterd.''

Kortom: Telfort kan de dekking binnenshuis niet garanderen. 

Denise
@ Denise,

Dank je voor je reactie. Deze heb ik echter - compleet -  ook per mail ontvangen. Ik nodig je van harte uit om bij mij - buitenshuis - te bellen.

Het grootste deel van mijn klacht gaat overigens inmiddels niet meer over het gebrek aan dekking, soms is het ook wel lekker, die rust, maar over de serviceverlening die mij in deze ten deel valt.
Zo vind ik het bijzonder vreemd dat mij als klant gevraagd wordt minstens 3 andere klanten in de regio te noemen met eenzelfde klacht ( overigens vermeld in een niet geciteerde passage van hetzelfde bericht dat je in je reactie hebt geplaatst) . Ik zou willen dat ik in mijn werkgebied als IT-er eenzelfde antwoord mag geven als ik een klacht moet afhandelen.
Jammer dat je daar niet op ingaat.

Met vriendelijke groet,

Emiel
Reputatie 3
Badge +1
@emielt 

Laat ik voorop stellen dat wij  het waarderen dat je al jaren voor Telfort kiest. Telfort heeft de dekking onderzocht en daar is uitgekomen dat de dekking in jouw woonomgeving toereikend is. Als jij dit niet zo ervaart dan kun je een algemene dekkingsklacht aan laten maken.

Dit deel heb ik geciteerd:
‘’Duurt uw klacht onverhoopt voort? Indien u dat wenst, kunnen wij voor u een algemene
dekkingsklacht aanmelden bij onze afdeling Netwerk. Deze klacht wordt niet op individuele basis afgehandeld en u ontvangt hier dus ook geen reactie op. ‘’

In de mail volgt na deze tekst een vragenlijst. Deze kun je invullen als je een algemene dekkingsklacht wil laten aanmaken.
Daar staat inderdaad de vraag bij waar jij op doelt:
- Zijn er andere Telfort-klanten met dezelfde problemen op dezelfde locatie? (Minimaal 3 voorbeeldnummers).

Indien je geen personen in je omgeving kent die met Telfort bellen dan kun je deze vraag onbeantwoord laten. Telfort probeert bij het aanmaken van een algemene dekkingsklacht alleen zoveel mogelijk informatie te genereren.
Wat ik probeer aan te geven is dat deze informatie eventueel van waarde kan zijn voor eventuele beslissingen van Telfort in de toekomst. Het houdt niet in dat zodra je meerdere personen aandraagt de dekkingsklacht wordt opgelost.

De procedure voor de algemene dekkingsklacht is als volgt:

‘’De gegevens worden opgeslagen en wegen mee tijdens het nemen van beslissingen over aanpassingen aan en verdere optimalisering van het netwerk van Telfort. Dit is dus geen garantie dat het bereik ook daadwerkelijk wordt verbeterd.’’

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 

Denise
Badge
ik wacht ook al 2 maanden op mijn vervangende telefoon 
vind dit echt teleurstellend terwijl ik altijd goed te spreken was over telfort
[quote]Op 13 juni ontving ik van telfort een bevestiging ivm de overstapsevice, dat telfort mijn abonnement bij mijn provider zou opzeggen.
[/QUOTE
ik weet hier alles van zit al 4 weken op me nieuwe telefoon te wachten was metteen kapot terug gestuurd zou nieuwe krijgen na veel bel en mail werk endelijk antwoord toestel is nabesteld ze kunnen nog niet zeggen wanneer wel gewoon laise geld betalen ik heb gelukkig van mijn zoon telefoon kunnen lenen anders had ik helemaal niks kunnen doen
ik wacht ook al 2 maanden op mijn vervangende telefoon
vind dit echt teleurstellend terwijl ik altijd goed te spreken was over telfort

ik ben ook altijd heel tevreden geweest tot ik een toestel nam bij levering meteen kapot gelijk mail gestuurd niks op terug gehoort toen naar telfort winkel gegaan was euvel zeiden ze omdat hij al kopot was meteen na ingebruik name kon ik hem retour sturen zou dan een nieuwe krijgen als ik het via de winkel had gedaan had ik een nieuwe gelijk mee gekregen nu ruim 4 weken verder nog geen telefoon weet eindelijk sinds een week dat hij niet meer op voorraad is kunnen ook niet zeggen hoe lang het nog gaat duren maar wel lais kosten reken voor iets wat ik niet hebik ben ook al zeker 10 jaar lid bij telfort ze zouden wat meer moeten doen aan klanten binding
hannystaats

Reageer