beantwoord

ik vind dater veel meer telefoons op de telfort site mogen met of zonder abo

• 21 september 2016
  • 3 reacties
  • 410 keer bekeken

Reputatie 1
waarom staan er zo weinig er zijn inmiddels zo veel leuke smartphone s uitgeomen zoals de honor 8 bleu wit of zwart 399
en de motorola moto g4 sony experia xa rose zie ik ook niet dus van mij mogen er meer op gezet worden want volgend jaar maart mag ik bij jullie verlengen maar dan moet ik bij een ander mijn telefoon gaan halen omdat jullie hem niet hebben dus doe hier iets mee en zet er meer op de site

en als ik dan kijk naar andere telefoon dan ga ik achteruit inplaats van vooruit met de specificaties van telefoons heb nu een samsung s4
icon

Beste antwoord door jimny 21 september 2016, 15:36

Ik noem zomaar ff een zijstraat je kunt t.z.t. ook altijd verlengen bij belsimpel.nl die hebben veel meer keus en je kunt dan gewoon je huidige abo verlengen via belsimpel naar Telfort
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ik noem zomaar ff een zijstraat je kunt t.z.t. ook altijd verlengen bij belsimpel.nl die hebben veel meer keus en je kunt dan gewoon je huidige abo verlengen via belsimpel naar Telfort
Reputatie 1
Ja dat wilde dan ook gaan doen maar eigenlijk hoopte ik dat telfort zijn assortiment vergroot zodat ik ook kwa telfort service bij ze kon blijven want ik ben al heel lang klant van telfort voor mobiel en thuis vast bellen en internet
Reputatie 8
Badge +9
Ja dat wilde dan ook gaan doen maar eigenlijk hoopte ik dat telfort zijn assortiment vergroot zodat ik ook kwa telfort service bij ze kon blijven want ik ben al heel lang klant van telfort voor mobiel en thuis vast bellen en internet
Zoals jimny hierboven al aangeeft, je kan je Telfort abonnement ook verlengen bij belsimpel.nl.
Je kan dus gewoon klant blijven bij Telfort... 🙂

Reageer