Ik val weg in een gesprek, nieuwe simkaart nodig?

• 20 januari 2014
  • 2 reacties
  • 1005 keer bekeken

Sinds een paar weken kan degene waarmee ik bel mij na een tijdje(soms een paar seconden, soms langer) niet meer horen. Ik hoor hen nog wel, maar zij horen mij niet meer waardoor we elkaar weer moeten bellen, dit blijft dan de hele tijd doorgaan, zeer irritant! Sinds kort heb ik geen abonnement meer maar prepaid. Ben al jaren (misschien 10 jaar) klant bij Telfort, de simkaart is ook al zo oud. Het ligt niet aan mijn telefoon, want met een andere simkaart in mijn telefoon ondervind ik dit probleem niet. De verbinding is trouwens gewoon goed, ook wanneer het probleem zich voordoet. Heeft u een oplossing voor mij? Wat trouwens ook erg vervelend is, is dat ik een foutmelding krijg als ik via het contactformulier contact probeer op te nemen met Telfort. 

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Heb je dit op 1 locatie of op meerdere locaties?

-Ik heb je bericht doorgegeven aangezien je een 06-nummer als gebruikersnaam gebruikt. Dit is niet handig aangezien dit een openbaar forum is.
Verzin alvast een nieuwe gebruikersnaam zodat webcare medewerkers dit kunnen aanpassen als ze er om vragen.
Overal waar ik bel heb ik dat probleem, zowel binnen als buiten en ook in andere plaatsen dan mijn woonplaats. Dat met het 06-nummer heb ik indd verkeerd gedaan, ik begreep eerst de bedoeling niet helemaal, nu wel. Bedankt voor het doorsturen!

Reageer