beantwoord

Ik ontvang wel de blauwe informatie balk maar het werkelijke beeld blijft zwart

• 7 april 2016
  • 2 reacties
  • 396 keer bekeken

Ik heb een tweede TV ontvanger aangevraagd. Maar na installatie krijg ik wel de blauwe informatiebalk maar geen beeld.
Ik heb de deze ontvanger omgeruild met de eerste en nu heb ik boven wel gewoon beeld maar beneden niet.
Het ligt dus ergens aan de nieuwe TV ontvanger, niet aan de nieuwe TV of de kabels.
Ook heb ik inmiddels alle testen doorlopen, maar daar heb ik niks aan.
Er komt alleen een melding van de dingen die niet werken, niks nieuws dus want dat wist ik al.
Iemand een idee hoe dit is te verhelpen?
Alle instellingen zijn goed.
icon

Beste antwoord door gifkikkertje 7 april 2016, 10:19

Ik heb een tweede TV ontvanger aangevraagd. Maar na installatie krijg ik wel de blauwe informatiebalk maar geen beeld.
Ik heb de deze ontvanger omgeruild met de eerste en nu heb ik boven wel gewoon beeld maar beneden niet.
Het ligt dus ergens aan de nieuwe TV ontvanger, niet aan de nieuwe TV of de kabels.
Er komt alleen een melding van de dingen die niet werken, niks nieuws dus want dat wist ik al.

Niet te geloven, de software in de TV ontvanger was niet up to date :s
Dat zou toch echt niet moeten kunnen!
Achteraf herken ik het, bij het eerste kastje was dat ook al zo.
Oplossing is resetten via het menu, instellingen (2x op geel drukken?)
"Software update" en "terug naar fabrieksinstellingen" op "ja" zetten en gaan.
Probleem opgelost.
Twee dagen ergernis gehad terwijl ze dit natuurlijk ook gewoon bij "probleem oplossen" zouden kunnen zetten.
Zowel in de bijgeleverde folder als op deze site.
Moet ik er wel gelijk bij zetten dat voor een leek deze website te gecompliceerd is met zoeken.
Op "wel blauwe informatie balk maar geen beeld" toch een duidelijke omschrijving, krijg je "geen resultaat"
Ik hoop dat andere hier iets aan hebben.
En geen halve maand belminuten kwijt zijn.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Haal de adapter even los van de tv ontvanger en na het weer aansluiten de standby knop op de ontvanger indrukken dan komt er een schermpje waarin je de software kunt verwijderen en de ontvanger kunt terugzetten naar de fabrieksinstellingen doe dit voor beiden

Niet te geloven, de software in de TV ontvanger was niet up to date :s
Dat zou toch echt niet moeten kunnen!
Achteraf herken ik het, bij het eerste kastje was dat ook al zo.
Oplossing is resetten via het menu, instellingen (2x op geel drukken?)
"Software update" en "terug naar fabrieksinstellingen" op "ja" zetten en gaan.
Probleem opgelost.
Twee dagen ergernis gehad terwijl ze dit natuurlijk ook gewoon bij "probleem oplossen" zouden kunnen zetten.
Zowel in de bijgeleverde folder als op deze site.
Moet ik er wel gelijk bij zetten dat voor een leek deze website te gecompliceerd is met zoeken.
Op "wel blauwe informatie balk maar geen beeld" toch een duidelijke omschrijving, krijg je "geen resultaat"
Ik hoop dat andere hier iets aan hebben.
En geen halve maand belminuten kwijt zijn.

Reageer