Sinds 1 Maart heb ik een abonnement mét klantvoordeel van 1200 mb's en 175 belminuten per maand.
Op mijn maandelijkse factuur staat een oude vorm van abonnement met 1000 mb's en 150 belminuten zie ik.
Dus met het klantvoordeel hoor ik dus maandelijks 200 mb's en 25 belminuten extra te krijgen.
Ik denk dat het daarom maandelijks verkeerd gaat?!
Mag het niet aangepast worden op de computer bij Telfort?
Nu gaat het weer elke maand mis met het ontvangen van de mb's en belminuten waardoor ik er maandelijks zelf achteraan moet gaan ...
Ik ontvang elke maand 400 mb's te weinig en ook te weinig belminuten.
Ik controleer dit alles via de Mijn Telfort app, tot op de mb's en minuten aan toe :-)
Ik had dit al via de chat én telefonisch aangekaart bij Telfort.
Ik ben tot mijn verrassing op 13 Augustus door ene mevrouw Mollema? van klantenrelaties van Telfort opgebeld en heb toen alles uitgelegd.
Ze heeft toen met mij afgesproken dat ze mij dan op 3 September op zou bellen om te kijken of het begin september goed was gegaan met de te ontvangen mb's en belminuten voordat ze met vakantie zou gaan, en dat ik dan bínnen een week antwoord zou krijgen.
Op 3 September ben ik inderdaad door haar opgebeld en je raadt het al, het gaat nog steeds niet goed na een half jaar!
En bovendien heb ik nog geen antwoord ontvangen ...
Elke begin van de maand chat of bel ik dan met een medewerker van Telfort, en krijg ik eenmalig 500 mb's bij terwijl ik maar maandelijks 400 mb's te weinig krijg.
Soms nemen ze dan €5,- extra in rekening voor de 500 mb's wat dan weer afgetrokken wordt.
Dan zegt men dat de 100 mb's extra voor de overlast is.
Zoals in September heb ik maar 800 mb's gekregen en ook weinig belminuten, zucht, zucht ...
Lang en simpel verhaal eigenlijk, maar wilde het duidelijk omschrijven, hopelijk kunnen jullie dit makkelijk volgen ;-)
Tenslotte, ik hoop dat er nu écht werk van gemaakt zal worden, want dit is niet leuk meer na ruim een half jaar ...
Groet en nog een fijne avond.
Beste antwoord door Jasper - Telfort