Ik krijg met geen mogelijkheid mijn nieuwe abonnement geactiveerd

• 6 december 2012
  • 4 reacties
  • 1911 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik krijg met geen mogelijkheid mijn nieuwe abonnement geactiveerd. Na het aanvragen van mijn simonly wilde ik nummerbehoud aanvragen. Dit kan via MijnTelfort. Maar daar heb ik geen inloggegevens voor. Die kan ik wel aanmaken maar dan word er een sms gestuurd naar mijn tijdelijke nummer. Maar die sms kan ik niet lezen omdat ik mijn NANO simkaart niet kan activeren. De activatiecode staat niet in mijn ontvangen documenten of in mijn emailbevestigingen. Ik kan hem ook niet aannvragen via de website omdat ik een foutmelding krijg. Dit heeft vermoedelijk te maken met het fijt dat ik eerst een verkeerde (normale) simkaart heb ontvangen. Ik heb namelijk een iphone 5 waar een NANO simkaart ingaat. Ik heb de klantenservice moeten bellen om een nieuwe (NANO sim) te bestellen. Dit zou kostenloos zijn omdat ik nog binnen de termijn van 7 werkdagen zat. Een paar dagen later ontving ik de NANO simkaart met bijbehorende brief dat deze 20.33 kost?? Dit had ik niet afgesproken.

Ik word er gek van dit gedoe. Het enige wat ik wil is dat mijn NANO simkaart geactiveerd word zodat ik mijn abonnement kan gebruiken en nummerbehoud kan aanvragen voor mijn huidige abonnement bij Vodafone (die dan opgezegt kan worden) Daarnaast zouden de kosten voor de NANO simkaart kostenloos moeten zijn, zoals ik afgesproken hem met de klantenservice.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Susanne82,

Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Spijtig dat het nog niet is gelukt om de simkaart succesvol te activeren. Je geeft aan dat het via Mijn Telfort niet lukt. Ik help je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en simkaartnummer nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
@Susanne82,

Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Spijtig dat het nog niet is gelukt om de simkaart succesvol te activeren. Je geeft aan dat het via Mijn Telfort niet lukt. Ik help je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en simkaartnummer nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Mijn gegevens heb ik zojuist via een prive bericht aan je gezonden.
Reputatie 3
Badge +1
@Susanne82,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb de simkaart zojuist succesvol geactiveerd. Ik adviseer je het toestel even uit- en aan te zetten. Kun je mij laten weten of het werkt?

Denise
Denise,

Bedankt voor het activeren van mijn simkaart. Nu kon ik wel een MijnTelfort account aanmaken waarbij het wachtwoord via sms naar mij verzonden is. MijnTelfort kan ik nu in en hier kan ik ook mijn nummerbehoud aanvragen. Ik ben hiermee geholpen. Bedankt!

Groet,
Susanne82

Reageer